Adapter slotbout

Zojuist de dealer even gevraagd en zegt code in de sleutel en anders hebben we een bak vol, persoonlijk had ik gedacht dat er iets nauwkeuriger mee omgegaan zou worden. Dus binnenkort even een dop losnemen en zien of er werkelijk een nummer in staat.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Zojuist de dealer even gevraagd en zegt code in de sleutel en anders hebben we een bak vol, persoonlijk had ik gedacht dat er iets nauwkeuriger mee omgegaan zou worden. Dus binnenkort even een dop losnemen en zien of er werkelijk een nummer in staat.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Zoals gezegd bout even los genomen en zowel key als bout onder de loep met veel lucht bekeken, maar helaas nop. Vind ik wel een puntje[emoji20][emoji2][emoji2]
Of zie ik dat verkeerd,

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik zoek me te pletter maar nop. Ik heb het niet nodig maar toch[emoji20]
2ae1d8258aede445ae87cced4b4ab4ff.jpg
b7346fa6279f8465a964c74c7e2b474c.jpg
9e8c33169bf97c0c4d1d5161e269b34e.jpg


Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!