Adapter slotbout

Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
correct, schijnveiligheid.


voor de ik kom net uit de kroegdief en vind jou velgen mooi dief is het voldoende.
Maar voor de ik zag jou velgen gisteren toen ik uit de kroeg kwam en vanavond ben ik terug om ze te ''lenen'' is het onvoldoende
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
als je al wielbouten wil hebben, zorg dan dat de kop zo breed mogelijk is.
dus dat er geen ruimte is tussen het gat in de velg en de kop.

bv gat 25mm kopslotbout 23mm

op deze manier kan de snijbout er ook niet opgezet worden, en blijft de beitel en las manier tot verwijderen over
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
als je al wielbouten wil hebben, zorg dan dat de kop zo breed mogelijk is.
dus dat er geen ruimte is tussen het gat in de velg en de kop.

bv gat 25mm kopslotbout 23mm

op deze manier kan de snijbout er ook niet opgezet worden, en blijft de beitel en las manier tot verwijderen over

Snijbout kan sws niet dacht ik. De buitenste ring om de slotbout zit los om dit te voorkomen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
ligt helemaal aan het type, merk, etc.
google maar eens naar afbeeldingen slotbouten velg.

dus het kan misschien bij de top of the line zijn dat snijdoppen niet werken.
of wel.

Als je ze koopt, koop de goede is de tip.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
als je al wielbouten wil hebben, zorg dan dat de kop zo breed mogelijk is.
dus dat er geen ruimte is tussen het gat in de velg en de kop.

bv gat 25mm kopslotbout 23mm

op deze manier kan de snijbout er ook niet opgezet worden, en blijft de beitel en las manier tot verwijderen over

Dames und Herren,probleem opgelost.
Naar Vw dealer Brink gegaan en ff het probleem vd zoekgeraakte adapter voorgelegd:mrgreen:
Ik kreeg een koffer met zo’n 50 adapters mee en ff de juiste opzoeken die op mijn slotbout paste en een nieuwe besteld voor €10.- topservice:smiley:

Wat ik hiermee wil zeggen,zoek je slotboutdop op en noteer het nr wat erop staat dan kan je zo een nieuwe bestellen mocht ie kwijtraken,scheelt een boel ellende want je moet niet willen beitelen,snijdoppen willen gebruiken,laswerk moeten verrichten of 8 kants bouten om je slotbouten willen slaan om ze te verwijderen:tearsofjoy:
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!