ACWevers :: 2006 Volkswagen 9N3

Yes kabelboom is binnen, 4 draden aan te sluiten dus dat moet gaan lukken van de week.

acwevers-albums-acwevers-picture3815-345.jpg


Nu was ik even bezig met mijn vagcom setje en las op polo9n.info dat ik voor de stoelverwarming code 00032 moet activeren. Ik moet eerst naar 09 Cent Elect. En dan function 07.

De waarde +00032 (software coding) tel ik bij het bestaande getal op en voer dit in. Daarna druk ik op Do it! maar heb het idee dat er dan niks gebeurd. Komt dit omdat de kabelboom nog niet is aangesloten? Hoor graag van iemand die hier meer ervaring mee heeft.

Bordnetz kodieren und Anpassen - polo9N.info
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Ik heb de stoelverwarming ook zelf aangesloten,
Je hoeft niks te veranderen in de computer.
Werkt direct als je alles correct hebt aangesloten.

Heb het ook geprobeert met vagcom,
maar er verandert niks.
werkt zonder al dus.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Stoelverwarming werkt! Leuke klus om de kabelboom onder de mat door te leggen. Maar dan ligt het ook wel netjes. Daarna kabelboom netjes aangesloten op de zekeringenkast en boordcomputer. Nu verder met het plaatsen van de deurpanelen en verlichting in de deuren.

acwevers-albums-acwevers-picture3891-5.jpg


En tegelijkertijd omdat het al lekker warm wordt de zomervelgen aan het klaarmaken. Net even 2 stuks kunnen stralen.

acwevers-albums-acwevers-picture3892-6.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Gisteren eindelijk de auto lichtschakelaar binnen gekregen nadat ik nog even €28 extra mocht aftikken.

Alleen zit er bij mij geen rode draad aan de module... :|
Die heb je toch nodig voor de leaving home functie acwevers? Heb ik straks nog de verkeerde gekregen ook.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Gisteren eindelijk de auto lichtschakelaar binnen gekregen nadat ik nog even €28 extra mocht aftikken.

Alleen zit er bij mij geen rode draad aan de module... :|
Die heb je toch nodig voor de leaving home functie acwevers? Heb ik straks nog de verkeerde gekregen ook.

Ja die heb je daar voor nodig. Ik wist helemaal niet dat er ook een module was zonder rode draad. misschien dat je zelf de draad nog kan aansluiten. ik ga even zoeken.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!