ACWevers :: 2006 Volkswagen 9N3

Heerlijke wagen heb je daar!Big Grin
Vooral ook de kleur komt heel mooi uit!:)
En tjah natuurlijk ook mn complimenten voor wat je hebt gedaan al:mrgreen:
Alleen 1 vraagje, waarom achter bredere banden?:lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Is je snelheidsmeter niet wat te optimistisch met 195/40/17 voorop?
Ik rij met 215/40/17 en mijn snelheidsmeter geeft ~5% te veel aan.
Met 195/40/17 zou mijn snelheidsmeter ~9% te veel gaan aangeven.

Volgens mij moet het kunnen. Origineel was 180/60/14 en nu is het voor 195/40/17. De omreken tabel die ik hiervoor gebruik geeft aan verschil van 1.29%. Ook een test met gps snelheidsmeter geeft nauwelijks verschil aan.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
als jij drl voert brand dan ook je stadslicht of heb je de lampjes verwijderd?

Nee stadlicht is uit. DRL zit aangesloten via TFL(tagfahrlicht) pin3 van de lichtschakelaar. Bij het starten van de motor gaan deze lampen(mislichten voor) dus aan. Bij het draaien van de lichtschakelaar gaat stadlicht aan DRL uit. Verder draaien stadlicht + dimlicht aan en DRL uit. Perfect oplossing dus.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
ik heb ook led in de mistlampen,
geeft idd veeeel minder licht dan normale bolletjes.

Heb gelukkig nog geen aggent gehad die me aan de kant wou zetten voor de verlichting.
Staat nagenoeg altijd aan icm stadslicht.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!