Active info display design aanpassen

Zou inderdaad terug gaan en zorgen dat de juiste software erin komt te staan dan is met een Update van de teller nog steeds altijd Rood goede kans dat ze er nu verkeerde software/instellingen hebben ingeladen vanuit de Fabriek en met een volgende update er weer uit is. Daarna kan je altijd al die andere leuke snufjes nog aan laten zetten.
 
Misschien wat laat maar ik heb deze klokken gevonden en al ruime tijd erin staan.

Andere mensen?

(Ja ja niet op je telefoon als je rijdt) Stick Out Tongue
 

Bijlagen

  • 003CBE00-7F93-482E-9786-5A495C95071E.jpeg
    003CBE00-7F93-482E-9786-5A495C95071E.jpeg
    813.2 KB · Weergaven: 101
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
Al het nieuwe wordt beter…

vriend van mij heeft vrijdag een Cupra Leon ST opgehaald. Dat scherm heeft mijn inziens dan weer té veel op dat scherm haha
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
ik heb de rode GTI Layout er in staan. vindt het prettiger passen bij de rest van de verlichting in de middenconsole en verlichting in de deuren voor de Ramen en zo.
iedereen heeft zijn eigen smaak natuurlijk.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Tubes Illustration of Display Depiction (verschilt per auto) veranderd het design in grote lijnen met soms compleet andere tellers. Tachometer End value veranderd de layout van snelheden, tussenstappen en soms ook de vorm van de gekleurde lijnen.
Bedankt!

ik wou het design veranderen van de klokken, dus normaal gezien dan via tubes illustration, (nog niet gekeken of display depiction er tussen staat). Het probleem daarbij is dat enkel version 3 (gti) iets lijkt te veranderen. Al de andere (version 0-2 en 4-…) zijn bij mijn aid allemaal hetzelfde. Namelijk de standaard blauwe klokken. Normaal zou versions 0-2 andere klokken moeten zijn als ik het bij andere zie.
 
Volkswagen  polo  2.0 230pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!