Active info display design aanpassen

Dat is inderdaad mogelijk. Je kan kiezen tussen verschillende varianten. O.a. een met een R-Line logo, maar ook met een GTI logo. Dan is het thema ook rood, in plaats van blauw.
Als ik byte 18 met OBDeleven op 3 zet, dan verandert er niets. Wat doe ik fout?
/EDIT De radio moet opnieuw worden opgestart, opgelost dus /EDIT

Hoe kan extra getallen op mijn km teller activeren? (Dat is volgens mij ook standaard op de GTI)
/EDIT Dit heb ik gevonden 'Speedometer_final_value' op version 4 zetten /EDIT

Waar kan ik het opstartlogo in R-line veranderen? Ik heb trouwens een R-line exterieur pakket, maar niet het interieur pakket.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo AW Highline R-line 95pk  1.0 TSI 
Als ik byte 18 met OBDeleven op 3 zet, dan verandert er niets. Wat doe ik fout?
/EDIT De radio moet opnieuw worden opgestart, opgelost dus /EDIT

Hoe kan extra getallen op mijn km teller activeren? (Dat is volgens mij ook standaard op de GTI)
/EDIT Dit heb ik gevonden 'Speedometer_final_value' op version 4 zetten /EDIT

Waar kan ik het opstartlogo in R-line veranderen? Ik heb trouwens een R-line exterieur pakket, maar niet het interieur pakket.

Ik ben ook erg benieuwd naar de onderstaande optie om het opstartlogo te veranderen, iemand intussen al gevonden hoe dit kan?
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
Correct. Op de eerste pagina staat het beschreven.

Module: Informatie-Elektronica
5F
Methode: Long coding
Naam: Byte_18_Screenings
Change to 3 for GTI = red.

4 of 5 was dacht ik R-Line of R. Moet je even spelen. Kom je vanzelf wel wat leuks tegen! :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: WilliamK en #uranograu
Correct. Op de eerste pagina staat het beschreven.

Module: Informatie-Elektronica
5F
Methode: Long coding
Naam: Byte_18_Screenings
Change to 3 for GTI = red.

4 of 5 was dacht ik R-Line of R. Moet je even spelen. Kom je vanzelf wel wat leuks tegen! :)


Zojuist gekeken, zie momenteel nog nergens Module: Informati-Elektronica.
Wel dashboard
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
Inmiddels al gevonden hoor, miste een vinkje... :expressionless:
Alleen tot zo ver nog niet het R line logo tegen gekomen.
Nadat ik het heb aangepast moet ik wel telkens reset doen (met OBDeleven)

Gtd is 2
Bluemotion is 4
e-Golf is 5
GTE is 9
Alltrack is 8
Elegance is 10
Beats audio is 16
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
Als in obdeleven het vinkje van de module niet aan stond is hij niet in de gateway geprogrammeerd. Anders gezegd, als je hem daar inschakelt maar je hebt de module helemaal niet zal de gateway periodiek storingen gaan melden omdat de module niet antwoord.

Tenzij ik je 'er miste een vinkje' verkeerd interpreteer, dan heb ik niks gezegd.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Heb inmiddels een R logo gevonden (geen R-Line).
De volgende opties zijn mogelijk:

0 = Welcome to Volkswagen
1 = Twin drive
2 = GTD
3 = GTI (met het rode thema)
4 = Bluemotion
5 = E-Golf
6 = R
7 = R
8 = Alltrack
9 = GTE
10 = Elegance
16 = Beatsaudio (bij mij was dit standaard)
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
Heb inmiddels een R logo gevonden (geen R-Line).
De volgende opties zijn mogelijk:

0 = Welcome to Volkswagen
1 = Twin drive
2 = GTD
3 = GTI (met het rode thema)
4 = Bluemotion
5 = E-Golf
6 = R
7 = R
8 = Alltrack
9 = GTE
10 = Elegance
16 = Beatsaudio (bij mij was dit standaard)
Heb je foto’s van elke optie?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Designs die mij tot nu toe bekend zijn;

2018_volkswagen_polo_58_2560x1440.jpg2018_volkswagen_polo_54_2560x1440.jpg2018_volkswagen_polo_52_2560x1440.jpg
Misschien een stomme vraag hoor, en ik zie dat er al eerder uitgelegd is hoe dit aan te passen is. Echter ben ik echt een leek en snap ik het niet zo goed. Is er een lid dat dit voor mij kan doen of een adres heeft waar ik dit kan laten doen? Zo ja, wat zijn hier de kosten van? Ik zou graag mijn blauwe thema aanpassen voor de rode of oranje zoals deze.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
Hoi,
Is er iemand in de buurt van Hilversum/Utrecht die die kleur van mijn active info display kan aanpassen van blauw naar rood? Het was eerst rood maar de hele unit moest vervangen worden en was verbaasd dat ik ineens blauwe kleuren heb...

tx!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 
Hoi,
Is er iemand in de buurt van Hilversum/Utrecht die die kleur van mijn active info display kan aanpassen van blauw naar rood? Het was eerst rood maar de hele unit moest vervangen worden en was verbaasd dat ik ineens blauwe kleuren heb...

tx!
Dan heeft de dealer het GTI thema er niet in gezet, gewoon terug gaan en zeggen dat het niet goed is
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Philippolo en CrazyTurk
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!