Active info display design aanpassen

29577

Vandaag kreeg ik de kans om even rustig de instellingen van de active display van de Polo te bekijken. Het is mogelijk om bepaalde items/parameters wel of niet in beeld te zetten, maar de layout van de klokken vond ik niet echt mooi. Ik weet dat het mogelijk is om de blauwe kleur aan te passen in een andere kleur, maar ik zou graag het design van de Golf erin willen zetten, zoals hieronder.

29578

Het lijkt mij niet dat ze voor de polo en de golf een geheel ander display maken, dus zijn er iedeeen om erachter te komen of het design van de klokken aan te passen is?

Hieronder ook nog het design van de passat, ook mooi.

29579
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo AW Highline R-line 95pk  1.0 TSI 
Dezelfde layout als de golf ga je niet krijgen. Elke teller heeft een bepaalde software versie die bepaald welke layout je kan krijgen. Daarom test ik dat altijd ter plekke met de software eraan welke er in de teller zitten. Op mijn Youtube account staat wel iets ervan maar pin je er zeker niet op vast
 
Dezelfde layout als de golf ga je niet krijgen. Elke teller heeft een bepaalde software versie die bepaald welke layout je kan krijgen. Daarom test ik dat altijd ter plekke met de software eraan welke er in de teller zitten. Op mijn Youtube account staat wel iets ervan maar pin je er zeker niet op vast

Hoi Mark,

Op jou website zie ik onder de Polo AW de optie "Looks AID (Active info display) aanpassen" staan. Wat houd deze aanpassing in, of is dat afhankelijk wat er in de teller zit?

Groeten,
Remon
 
VW  Polo AW Highline R-line 95pk  1.0 TSI 
Hoi Mark,

Op jou website zie ik onder de Polo AW de optie "Looks AID (Active info display) aanpassen" staan. Wat houd deze aanpassing in, of is dat afhankelijk wat er in de teller zit?

Groeten,
Remon

ik ben bij mark langsgeweest en kon alleen de kleur van blauw naar oranje veranderen..Meer was er bij mij niet mogelijk.. Oranje was anders/nieuwer maar niet mooier dus heb ik het blauw gelaten..
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Ik heb mijn Active info display en Discover media op GTI staan en ook extra tussenstappen + topsnelheid op 280. Kan ook op 300. Kan gewoon met VCDS of OBDeleven bijvoorbeeld.

Heb jij misschien meer info hoe dit gedaan kan worden met bv OBDEleven? Ik heb tot nu toe alleen echt concrete info gevonden hoe te schakelen tussen blauw en oranje. Gezien alle lampjes op het dashboard rood kleuren s'avonds is de GTI weergave natuurlijk veel mooier dan de standaard blauw.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95PK 
Ik heb mijn Active info display en Discover media op GTI staan en ook extra tussenstappen + topsnelheid op 280. Kan ook op 300. Kan gewoon met VCDS of OBDeleven bijvoorbeeld.

Ik heb dezelfde vraag als Michel, en nog een extra vraag. Namelijk hoe ik het scherm kan opvragen dat op jou foto zichtbaar is op je radio.
 
VW  Polo AW Highline R-line 95pk  1.0 TSI 
Er moet ook een mod zijn om op het opstartscherm van de navigatie het R-line logo te laten zien bij het opstarten. Weet iemand hoe dat kan worden geactiveerd?

Dat is inderdaad mogelijk. Je kan kiezen tussen verschillende varianten. O.a. een met een R-Line logo, maar ook met een GTI logo. Dan is het thema ook rood, in plaats van blauw.

20190803_123538.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Ik begrijp niet dat volkswagen wat meer ingebouwde thema's er in heeft gemaakt... Het is software, dus de mogelijkheden zijn eindeloos. Echt raar en dat had een leuke spielerij geweest kunnen zijn.
 
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!