Activate Stelt Zich Effe Voor

Thnx!!

Hij is inmiddels gezakt naar 5500,- en is gereserveerd...ik hoop dat degene die hem gaat bekijken dat hij zijn of haar ogen goed open heeft....
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Ik zoek niet ergens wat achter maar vanwege het feit dat hij in eens behoorlijk zakte met de prijs, er geen onderhoudshistorie aanwezig was en de giga carterdruk heb ik behoorlijk mijn twijfels...
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Zo heb er 1 gekocht..2012 1.6 TDI Highline met de volgende opties volgens de sticker: (en verder nog helemaal maagdelijk niets aan veranderd)

1AT Electronic stability control (ESC)
QI6 Service indicator 30 000 km or 2 years ( variable )
7MQ Emissions standard EU5 mod
CJ5 Alloy wheels 6J x 15
H34 Tires 185/60 R15 88H xl
4KF Vehicle class differentiation-4KB/4KF-
3NC Rear seat bench/backrest, split folding
1MH Leather-wrapped steering wheel
Q4H Sports comfort seats in front
J0N Battery 330 A (61 Ah)
8K1 Recoding 8K1 deactivation separate daytime running lights
8M1 Rear window wiper and washer system with intermittent control
8JW Twin headlamps for driving on the right (gas discharge) w/ integrated high beam
Uoc Instrument cluster with tachometer, clock and km/h speedometer
8RL 6 speakers (passive)
8TC Rear fog lamp for driving on the right
8WH Front fog lamp and cornering lamp
8AI Radio "RCD510 MP3
8X1 Headlamp washer system













Ik heb nog wel een vraagje over de corner lights hoe werken deze ik kan namelijk niet zien als aangaan als ik het stuur draai?

En ja op de TODO list :
Chippen en EGR eraf
CH/LH en auto light
Automatisch kofferbak openen
Mischien LED koplampen
VCDs aanpassingen.
Alnternatief voor de RCD510
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!