Activate Stelt Zich Effe Voor

Ik zal me even voorstellen,

Ik ben Erik en op zoek naar een Polo 6R TDI, liefst Highline.
Was in het bezit van een Lupo 3l met de nodige modificaties ( grotere turbo ander IC, Scirocco interieur, GTI Xenon koplampen en nog veel meer)

Voor meer info kun je kijken op 3lvrienden.nl.
Helaas is hij vorige week Total loss geraakt door een aanrijding met een Edelhert en moet dus op zoek naar een ander vervoermiddel.

Heb al wel wilde plannen LED koplampen en achterlichten, chippen en automatische regen en lichtsensor(had het bij de Lupo met een China set maar daar kun je geen treshold instellen dus iedere keer lampen aan en uit grrhhh...).

Moet me maar eens verdiepen of het allemaal lukt, hoop hier info te vinden!

Groeten,


Erik.
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Vanmorgen naar deze toegewwest :
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...isweg.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

Deze had volgens de eigenaar en de teller maar 161.00 gelopen geen geschiedenis aanwezig maar wel al de koppelingen vervangen van de DSG??

De motor liep behoorlijk rauw, en bij het losdraaien van de olievuldop met draaiende motor moest ik hem bijna vangen...gelijk de hele afschermplaat onder olie en kon hem met draaiende motor niet eens meer vastzetten....

Ik heb hem maar laten staan.....lijkt me beter....
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Vanmorgen naar deze toegewwest :
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...isweg.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

Deze had volgens de eigenaar en de teller maar 161.00 gelopen geen geschiedenis aanwezig maar wel al de koppelingen vervangen van de DSG??

De motor liep behoorlijk rauw, en bij het losdraaien van de olievuldop met draaiende motor moest ik hem bijna vangen...gelijk de hele afschermplaat onder olie en kon hem met draaiende motor niet eens meer vastzetten....

Ik heb hem maar laten staan.....lijkt me beter....

mijn is ook vervangen rond de 70k door de vorige eigenaar in juni 2018 dat hoeft niet gelijk te betekenen dat de km stand niet klopt
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!