Achterlicht probleem

Hee jonges mag ik jullie wat vragen heb een polo 6r uit 2011 1.2tdi maar nu heb ik dus dat me linker achterlicht het niet doet.
Rem licht en knipperlicht werken wel netjes gaat dus om de avond stand zeg maar continu branden word der helemaal gek van heb bolletje geprobeerd conpleet ander achterlicht maar het probleem blijft ben al bij de zekerigen wezen kijken maar eerlijk gezegd leek het alsof der niks kapot was weet iemand hier mischien precies welke zekering van het linker achterlicht is mijn dank is groot als jullie me kunne helpen

groetjes
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 
Ik heb een soortelijk probleem; kreeg geel waarschuwingslampje op het dashboard toen ik de verlichting inschakelde en nu blijken beide achterlampen het opeens niet meer te doen. Heb een lijst met alle nummers van de 60 zekeringen maar zie daarin niets voor de achterverlichting. Weet iemand welk nummer dat is?
 
Volkswagen  Polo 6R Blue Motion  1,2 TDI 
Meten is weten, met een spanningzoeker kijken of je 12V hebt op beide achterlichten. Er van uitgaande dat je de juiste lampen hebt gebruikt en correct in de fitting hebt gedraaid.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Meten is weten, met een spanningzoeker kijken of je 12V hebt op beide achterlichten. Er van uitgaande dat je de juiste lampen hebt gebruikt en correct in de fitting hebt gedraaid.
Er zitten de juiste - 21 W gloei - lampen lampen in en ze krijgen beide geen spanning wanneer ik de verlichting inschakel. Remlichten en richting aanwijzers doen het wel, dus de massa is wel aanwezig op de print. (komt binnen op stekkerpin nr. 2)
 
Volkswagen  Polo 6R Blue Motion  1,2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Dit was geen kwestie van het beter te weten maar gewoon een kritische vraag stellen.
Wanneer je de druk bij de beantwoording daarvan niet aan kunt, is het beter helemaal niet te reageren.
Vaak worden kritische vragen niet geformuleerd met een bepaalde hoeveelheid cynisme en aangevuld met een opmerking "Heel moeilijk voor te stellen". Zo'n reactie draagt in mijn ogen niet bij aan het feit dat jij nog altijd de persoon bent die hulp kan gebruiken van mede forumgebruikers. Daarnaast als je een beetje rondkijkt op het forum kan je goed lezen dat @iichel dondersgoed weet waar hij het over heeft.

Maar goed waar maak ik mij druk over, bijna weekend :)
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en Steph
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!