Accu 1.0 tsi

Hoi
Ik heb een vraag over de accu van mijn volkswagen polo 1.0 tsi aw1/2g uit 2019
Mijn accu is ermee gestopt en nu moet ik een andere gaan kopen alleen zie ik er nu zoveel soorten en maten dat ik niet meer weet welke ik moet hebben ik zie agm accu's
maat ook efb accus
En van 60 en 63 ampere
wie weet het welke ik moet hebben ik zat zelf naar een varta te kijken
Het.isren 1.0 tsi met.starttstop systeem
En de een zeg dat je een gelijkwaardige accu kunt terugplaatsen zonder in te leren de ander.weer.niet wie weet het

groet peter
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Inleren kan ik eventueel voor je doen, let wel op dat de accu een BEM Code sticker heeft en maak daar een goeie foto van voor je hem erin zet :)
Haha ik wilde jou hier ook inderdaad voor benaderen ik moet om een accu gaan regelen want die in helemaal dood
Maar hier bij ons vragen ze voor een varta accu 160 euro en online is weer zo lastig
Maar die be code wordt met de accu meegeleverd
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Haha ik wilde jou hier ook inderdaad voor benaderen ik moet om een accu gaan regelen want die in helemaal dood
Maar hier bij ons vragen ze voor een varta accu 160 euro en online is weer zo lastig
Maar die be code wordt met de accu meegeleverd
Tsja, accu's met start stop zijn eenmaal duurder. Blij dat mijn Citigo toen geen start stop systeem had.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Je kunt een AGM of een EFB erin zetten. EFB is ietsje goedkoper, AGM gaat iets langer mee.
Ik heb geloof ik nog wel een nieuwe 60Ah AGM accu over, die kun je wel overnemen incl inleren.

Het is wel belangrijk dat je een nieuwe accu inleert. Dan behandelt (laadt) de auto de accu anders als een oude, versleten accu.
 
Je kunt een AGM of een EFB erin zetten. EFB is ietsje goedkoper, AGM gaat iets langer mee.
Ik heb geloof ik nog wel een nieuwe 60Ah AGM accu over, die kun je wel overnemen incl inleren.

Het is wel belangrijk dat je een nieuwe accu inleert. Dan behandelt (laadt) de auto de accu anders als een oude, versleten accu.
Bedankt voor je aanbod maar de auto staat helemaal stil nu doet helemaal niets meer
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!