Aankoop Polo 2014-2015

Ah okay dat wist ik niet sorry. Je kan er denk ik wel €900 vanaf krijgen. Dan heb je hem voor €11.000 ;) Maar uiteraard jullie keuze hoor!

Ik denk niet dat je er 900 vanaf gaat krijgen ;),maar wel met hele mooie opties. Rechtvaardigt de 900 wel weer.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
Nu lees ik her en der dat er een mogelijk probleem is met de kettingspanner van dit model?
Problemen met de 1.2 TSI distributieketting zijn alleen van toepassing op de 6R met motorcode CBZ.
Vanaf bouwjaar 2014 kwam de facelift op de markt met modelcode 6C. Deze motoren maken geen gebruik meer van een distributieketting, maar van een distributieriem. De motorcode van de 1.2 TSI met distributieriem is CZJ.
Mocht je niet zeker weten of het om een 6R of 6C gaat, kun je op de website van VWE Automotive de motorcode opzoeken. LINK.
Of je kijkt op de eerste pagina van je serviceplan. Daar zit een sticker wat ook aangeeft wat de motorcode is. Hieronder een voorbeeld. Motorcode van deze auto is AXR.

1617819314636.png
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: mear1628 en Sal
Ik heb vorig jaar mijn VW Polo 6R highline edition uit 2014 gekocht voor €11.500.
Met de opties:

-DSG gekoppend aan een 90PK turbo motor
-16 inch lichtmetalen velgen
-Stoelverwarming
-65% getintglas achter
-sportstoelen
-regencensor
-parkeercensoren
-mistlampen
-bochtverlichting
-hill-hold-assist
-Tractioncontrol
-climatecontrol(automatic)
-cruisecontrol

Ik heb er dan zelf nog een navi/multimedia systeem inlaten zetten bij de VW shop: https://shop.volkswagen.nl/auto-acc...ear=2014&trimline=highline&cid=3&o=price_desc

Dit alles ter illustratie qua prijzen uiteraard :)
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!