Donaldux
Nieuw lid
Sinds 2 maanden doet mijn climatronic van de VW Polo 6R 1.2 tdi bj 2010 het niet meer ik heb de auto uit laten lezen en daar kwam de code 01273 aanjager ventilatie(V2) uit , er is toen een nieuwe ventilator ingezet maar helaas het werkte nog steeds niet. Later bleek ook dat het bedieningpaneel niet meer werkte dus dat hebben we ook vervangen en ook gelijk maar de weerstand erbij gedaan met de gedachte van nieuwe ventilator, bedieningpaneel en weerstand dat kan niet mis gaan maar helaas resultaat nog steeds 0. Gisteren de Polo weer uitgelezen en toen constateerde wij dat als de auto alleen op contact stond er geen foutcode in kwam maar zodra wij de auto starte kwam de foutcode van de aanjager weer terug wij hebben ook nog alle zekeringen nagekeken en alles doorgemeten voor spanning en dat is allemaal goed , ik zal de uitdraai van de eerste keer uitlezen erbij doen.
Ik hoop dat iemand hier op het forum misschien weet wat het zou kunnen zijn want ik heb geen idee meer.
vriendelijke groet
Dennis
Ik hoop dat iemand hier op het forum misschien weet wat het zou kunnen zijn want ik heb geen idee meer.
vriendelijke groet
Dennis
Bijlagen
Volkswagen
Polo 6r