3errors :: polo 6r 1.6 nieuwe pica's op p.8

Merk
VW
Model
Polo 6R
Uitvoering
Highline
Kleur
Schwarz Uni - L014
Bouwjaar
2010
IMG_0260.JPG
Vandaag maar eens de luttele moeite genomen om het zwart/wit bedieningspaneel climate control te plaatsen.
Me happy!

Is er ergens een mooie tutorial over hoe je deze vervangt voor zo een zwart witte. Ik heb namelijk nog zo een blauwe en zo een zwart witte vind ik veel mooier. Misschien dat iemand ook nog een linkje heeft waar ik deze zo goedkoop mogelijk aan kan schaffen? Heb begrepen dat het onderdeel nummer "6R0907044H" is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Is er ergens een mooie tutorial over hoe je deze vervangt voor zo een zwart witte. Ik heb namelijk nog zo een blauwe en zo een zwart witte vind ik veel mooier. Misschien dat iemand ook nog een linkje heeft waar ik deze zo goedkoop mogelijk aan kan schaffen? Heb begrepen dat het onderdeel nummer "6R0907044H" is.

Ik heb er nog 1 liggen.
 
Volkswagen  Polo Blue GT 200pk by JD  1.4 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!