2014 Volkswagen Polo 6R Facelift wederom betrapt!

Via de configurator op de VW site geprobeerd de 1.2 TSI met 110 Pk, 6 versnellingen te selecteren, maar die zit er niet bij?
Alleen maar de 1.2 TSI 90 Pk, 5 versnellingen, 90 Pk met DSG en 110 Pk met DSG.
Is het nieuwe model Polo dan niet meer met 110 Pk en 6 versnellingen handbak te krijgen? Zou wel raar zijn.
 
Die is er wel met handbak:
Eentje als voorbeeld gezocht op een dealermagament site:
Voor de EU markt is er bijvoorbeeld:
VOLKSWAGEN POLO 1.2 TSI 81kW Highline BMT [6C14FX]
Schräghecklimousine 3-türig, Super bleifrei, 1197 ccm, 81 KW (110 PS), manuell,
CO2 Emission: 110 g/km, Verbrauch: 6.2/4.1/4.9 ltr/100 km, Angetriebene Räder: Vorderräder, EU-norm: EU6, Effizienzniveau: B
 
Het Polo configuratie gedeelte op de site van VW.nl is zo wie zo nog helemaal niet in orde. Er ontbreken nog steeds veel opties.
Opties zoals een Diesel motor op een Polo Highline bvb... en zo zijn er nog vele andere dingen niet beschikbaar.

Maar wat je wel kan doen, als je een beetje door het Duits heen kan kijken is naar 302 Found gaan. Op de duitse site kan
je VEEEEEEEEL meer configureren. Daar ben ik zelfs al tegen gekomen dat het op de nieuwe VW Polo mogelijk moet zijn om een
optie te kiezen voor Inklapbare spiegels!! Dit vind ik wel erg nice!

Check dees (direct gecopied van VW.DE)

Spiegel

Außenspiegel elektrisch einstell- und beheizbar
Serie

Außenspiegel elektrisch einstell-, anklapp- und beheizbar
150,00 €

Dus ik denk dat het gewoon nog even wachten is tot alle opties in NL te kiezen zijn... hopelijk...

Ik moet mijn huidige Polo in July Augustus inleveren dus dan word het of een Polo Highline met DSG automaat met alles
er op en er aan of een VW Golf GTD met alles er op en er aan. Dus binnen kort een gesprek met mijn dealer
om te kijken wat we er mee kunnen doen.

Ben afgelopen zaterdag en maandag nog langs de VW dealer geweest om te kijken naar een GTD en de nieuwe Polo.
Ze hadden 3 nieuwe Polos staan alleen helemaal kale modellen dus daar was niet veel interesants aan te zien.
 
Nog ff een beetje info wat betreft de achterlichten.
Kwa inbouw/montage zijn de 6C achterlichten plug en play.... maar.... de stekkers zijn niet gelijk.
Verdere verschillen zijn de lampendragers die zijn ook anders, maar dat maakt voor eventuele inbouw niet uit.
Je zal toch de complete unit incl lampendragers moeten gebruiken

Er zal dus met een adapterkabeltje gewerkt moeten worden om de 6C units in een 6R werkend te krijgen.
Waar de 6R aansluiting een brede stekker heeft die vertikaal in de lampendrager moest heeft de 6C nu een smallere stekker die horizontaal in de lampendrager gestoken moet worden.
Het zijn in beide gevallen wel 6 pins stekkers en ook de verdeling is gelijk:
Pin 1 achteruitrijlicht of mistachterlicht
Pin 2 niet gebruikt
Pin 3 richting aanwijzers
Pin 4 Remlichten
Pin 5 Massa aansluiting
Pin 6 Achterlichten

Weet er iemand al of er hiervan zo een verloop stekker op de markt is?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!