2014 Volkswagen Polo 6R Facelift wederom betrapt!

Nog ff een beetje info wat betreft de achterlichten.
Kwa inbouw/montage zijn de 6C achterlichten plug en play.... maar.... de stekkers zijn niet gelijk.
Verdere verschillen zijn de lampendragers die zijn ook anders, maar dat maakt voor eventuele inbouw niet uit.
Je zal toch de complete unit incl lampendragers moeten gebruiken

Er zal dus met een adapterkabeltje gewerkt moeten worden om de 6C units in een 6R werkend te krijgen.
Waar de 6R aansluiting een brede stekker heeft die vertikaal in de lampendrager moest heeft de 6C nu een smallere stekker die horizontaal in de lampendrager gestoken moet worden.
Het zijn in beide gevallen wel 6 pins stekkers en ook de verdeling is gelijk:
Pin 1 achteruitrijlicht of mistachterlicht
Pin 2 niet gebruikt
Pin 3 richting aanwijzers
Pin 4 Remlichten
Pin 5 Massa aansluiting
Pin 6 Achterlichten
 
wifk.jpg


b9i9.jpg


tdr0.jpg


cqa7.jpg


1br5.jpg


yyp5.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ik vind hem nu juist veel strakker overkomen en ziet er uit als 1 geheel. hetgeen wat jij bedoelt is bedoelt om pasjes in te stoppen. Je kan ook zonder bestellen maar ik vind het wel slim.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ik vraag mij alleen af hoeveel tijd er tussen de 6C zit en het volgende Polo model (6D?). Dit lijkt bijna dezelfde wissel truuk, welke VW met de Polo 9N3 2004 naar de Polo 9N3 2005. Front en kont wissel, behalve dat er delen van het interieur, stuur en tacho geupdate zijn in de Polo 6C. Of is dit wat "te kort door de bocht"? :)

Nieuwe tacho is mooi, er zit weer een temp meter op deze benzine versie (BM zit deze niet).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!