2014 Volkswagen Polo 6R Facelift wederom betrapt!

Bij Tjeerdsma Stadskanaal staat de nieuwe Polo al in de showroom. Ik moest er vanmorgen zijn en daar stond hij dus al. Ziet er echt mooi uit, vooral aan de voorkant kun je de veranderingen goed zien. Binnenin zijn er ook wel verschillen waar te nemen zoals het stuur en de binnenverlichtingunit en volgens mij de achterkant van de stoelen. Achter valt vooral de andere bumper op en op het dak is de bevestiging voor de antenne uitgevoerd in hoogglans zwart. Ik had nog gevraagd of de koplampen uitwisselbaar waren met het oude type Polo 6r maar volgens de verkoper zijn de nieuwe koplampen iets langer dan de oude. Jammer.:mrgreen:
 
Dat de R onder de 5 zit is omdat het een 1.0 drie-cilinder (up!) is, met de up! versnellingsbak. Verder zijn de koplampen zeker 1 op 1 over te zetten...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk (JD 145pk) 
De LED koplampen staan nog niet in ETKA, ik verwacht dat deze gaan passen maar om het werkend te krijgen zal er vast een high-boordnet (€400) in de auto moeten. Het totaal pakket zal met nieuwe delen rond de 2750 € uitkomen, excl. montage!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk (JD 145pk) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!