2011 Volkswagen Polo GTI 1.4 TSI

@ aKra: wat ik geleerd heb uit ervaringen van andere jongens die heel ver zijn gegaan met het tunen van de Polo 6r GTI zijn de Okada coilpacks echt een must om onder andere misfires tegen te gaan. Bedenk dat ze 100% krachtiger zijn dan standaard bobines. Hoe krachtiger de stroom van de bobines, hoe beter de ontbranding, met name bij hoge temperaturen, hoge toeren en excessief veel vermogen 250+ pk. Uit eigen ervaring kan ik helaas nog niets zeggen, dat zal snel komen!
 
Overigens zijn vandaag de Bilstein's binnen gekomen. Heel erg benieuwd naar prestaties op het circuit en het comfort op de weg (daar ze volledig verstelbaar zijn)
4046t_1.jpg
 
img0937s.jpg


img0939nu.jpg


img0941fg.jpg


img0942vk.jpg


Zo, gisteren inderdaad de Billstein set gemonteerd en aansluitend even een paar foto's gemaakt ;) Heb gisteren ook even achter het stuur mogen kruipen maar wat een KANON is dat ding! Heerlijk echt een genot om in te rijden. Alleen in de hoge toerentallen houd de motor helaas een beetje in maar dat moet goedkomen met de nieuwe updates!! Kan niet wachten, het is echt een genot/eer om deel uit te mogen maken van dit project Big Grin
 
Ziet er allemaal super uit Big Grin. Ik zie dat je ook een actie foto hebt geupload van onze forum beunhaas Big Grin. Jammer dat Bas in het zuiden woont :(. Andere zou ik hem ook gaan bezoeken voor een paar klusjes.
 
Rijden is een hobby van ons allemaal ;) je bent van harte welkom :)

Zoals het er nu naar uit ziet gaan we 27 april nog vol aan de bak en hebben we de GTI dus net op tijd klaar voor de meeting de 28e Big Grin
 
Rijden is een hobby van ons allemaal ;) je bent van harte welkom :)

Zoals het er nu naar uit ziet gaan we 27 april nog vol aan de bak en hebben we de GTI dus net op tijd klaar voor de meeting de 28e Big Grin

Over een paar maand stuur ik jou wel een pm :).

Wat bedoel je eigenlijk met "Alleen in de hoge toerentallen houd de motor helaas een beetje in"?
Dat er in hogere toeren minder vermogen beschikbaar is?
 
Jup we hebben gisteren een behoorlijk stuk gereden en als je vanuit de 4 volle gas doortrekt dan loopt de inlaatlucht temperatuur zo erg op dat de motor gaat inhouden.
 
Wat bedoelen jullie met inhouden? Dat die minder hard trekt is idd heatsoak, dan voel je dat die gewoon minder hard trekt. Maar als die echt inhoud dan is er volgensmij iets niet helemaal goed?
 
Als je gas geeft trekt t ding als een malle maar op een begeven moment kun je gassen wat ie wil maar dan gaat ie niet verder... Dat is die heatsoak ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!