2011 Volkswagen Polo GTI 1.4 TSI

Jaaaa! een garage! Big Grin
Ik was al benieuwd naar het uiterlijk van jouw monstertje :mrgreen:

Sowieso dat het wel een labeltje 'sleeper' kan krijgen met het vermogen dat je straks hebt ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Gebaseerd op de informatie die ik op verschillende fora ben tegengekomen is het een (grote) vooruitgang op stabiliteit en onderstuur, zonder dat je enig rijcomfort inlevert. Zodra het setje binnen is zal ik meteen mijn bevindingen posten!
 
Ik heb de Whiteline arb ook onder mijn 6r en ik moet zeggen dat dit tot nog toe een van de beste mods is die ik ooit op een auto heb uitgevoerd!

Het weggedrag wordt heerlijk voorspelbaar met een iets grotere neiging tot overstuur ipv onderstuur.
 
Overstuur is bij jouw GTI iets waarschijnlijk dan op mijn ongeblazen 1.4 maar je kunt echt ongenadig hard een bocht nemen zonder dat de auto ook maar een moment onveilig voelt.

Bas is m'n getuige :mrgreen:
 
Heb hem in de zomer op de heftigste stand gehad, en voor de zekerheid in de winter op de lichtste stand.

Ik zou hem gelijk op de heftigste stand zetten, het is en blijft een voorspelbare auto alleen de onderstuur drang van de polo wordt zo stukken minder!!
 
Zojuist een van de laatste mods op mijn lijstje besteld met betrekking tot gewichtsreductie:
De Aliant X4 Ultra-light battery (lees: 1,64 kg t.o.v. 14,75 kg).
Een gewichtsbesparing van 13 kg!


aliant-x4-battery-12v-92ah.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!