1.2 TSI 6 bak en 5 bak

Issam

Actief lid
234
60
42
Hoi allemaal,

Ik heb een seat 1.2 TSI 105 pk CBZ 2012 op het oog, maar ik zie dat de polo’s van deze motoren een 6 bak hebben. Kan iemand mij vertellen of het alleen een bak verschil is of zijn hier meer verschillen in?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
En als ik een 6 bak eronder schuif is dat gewoon plug and play, Los van dat de instrumenten paneel geen 6 bak herkent en kabels etc. Is dit te realiseren met 5 bak eruit 6 bak erin.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Ah oke thanks voor de info, wel vreemd dat de blokken CBZB voor de VW polo wel met 6 bak geleverd en de Seat Ibiza niet. Vraag me dan wel af qua verbruik of dat heel veel zal schelen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Volgens mij ben je dan knettergek als je een 105pk koopt. Geen grotere remmen, geen 6-bak. Ik zou dan een 90 of 86 pk halen en die chippen. De kosten besparing van een 6-bak inbouwen ga je op benzine niet terug verdienen. Dan zou ik sws voor een bak gaan van een BMT model. Die heeft een langere 4 en 5 (en 6)
 
  • Leuk
Waarderingen: Issam
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!