Voorstellen 070Polo

Mijn naam is Michel, 49 jaar en woonachtig in Voorburg.

Tot afgelopen Oktober heb ik 9 jaar in een Polo 1.0 BM gereden. Na 225.000 km zag ik teveel kosten aankomen, en was het tijd voor iets nieuws.
Ik zag bij Pon Barneveld onderstaande Polo 1.4 6C TDI BM business editie uit 2015 staan, met slechts 27.000 op de teller. De auto was smetteloos met aardig wat opties, en de prijs was zeer scherp (ook omdat ik de oude Polo nog kon verkopen voor een goede prijs).

Ben al een tijdje lid van dit forum, maar vond het wel tijd om mijzelf voor te stellen.

Wat ik nog wil doen met de Polo:

- Vagcom aanpassingen
- Verlagen (25/30)
- Zomerset velgen 17 inch
- Chiptuning naar 115PK

IMG_82601.jpg IMG_82791.jpg
 
Volkswagen  VW Polo BM Business edition 6C  1.4 TDI 110 PK 
Welkom Michel, mooie Polo, wel erg lage km stand zeker voor een diesel
Klopt, de auto was dan ook als nieuw. Ik twijfelde eerst ook over de lage km stand, maar heb het toch gedaan. Nu inmiddels iets meer als 17.000 km gereden en nog geen mankementen gehad. En het is een verademing om van een 1.0 naar een 1.4 te gaan.
 
Volkswagen  VW Polo BM Business edition 6C  1.4 TDI 110 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!