Zwarte polo met detroit!!

@Ron85
Kijk daar was ik nu net te laat mee, ik wilde de optie toevoegen maar ik was net te laat omdat de auto al ingepland was.
Ik heb nog een Polo met 18" nog niet realife gezien maar dat het apart staat is zeker, het enigste waar ik bang voor ben is dat het en stuiterbak wordt.
Ik ben benieuwd naar je foto's
 
Mannen 18 inch staat véél mooier alleen heb je last van bepaalde dingen o.a. je wiellagers die je om de zoveel jaar moet vervangen. Banden kosten uiteraard een godsvermogen, km stand wijkt uit, ESP werkt niet, etc etc. Er past ook 19"inch onder de POLO 6R maar dat is natuurlijk overdreven.

Raad men 17 inch aan staat ook strak!

Dit staat in de brochure v/d Polo GTi:

Detroit

- Vier lichtmetalen velgen 7jx17 met slotbouten
- Inclusief 215/40 R17 Banden
- Plaatsbesparen reservewiel
- let op: alleen voor GTI (dit is bullshit? Of niet? Uiteraard deze zijn alleen te leveren als je een GTi aanschaft)

PJ7 € 268___319___370
 
Ja die Boavista 17 inch zijn officieel ook -->
Let op: alleen leverbaar voor de Highline / GTI versie

bullshit want als je geld hebt kan je het altijd regelen met de dealer. eigenlijk zouden ze er nog bij moeten zetten. Fabrieksaf niet mogelijk, maar achteraf wel ;) dat zou al heel wat onduidelijkheden weghalen lijkt mij
18 en 19 inch is echt een stuiterbakje...zou het gewoon op 17 inch houden :)
 
enzolino zei:
Mannen 18 inch staat véél mooier alleen heb je last van bepaalde dingen o.a. je wiellagers die je om de zoveel jaar moet vervangen. Banden kosten uiteraard een godsvermogen, km stand wijkt uit, ESP werkt niet, etc etc.

Is dit echt zo erg jah? :shock:
ik zit zelf namelijk ook te kijken naar een prachtige set velgen die helaas alleen in 18 inch te krijgen zijn.
(ofnouja ik heb nog geen set van 5x100 van 17 inch gevonden namelijk)
maar als dat zoveel kosten met zich mee brengt heeft 't voor mij geen zin met m'n studentenuitkering Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
net gekeken op internet, scheeld 38 euro per stuk bij een dure band (Pirelli P Nero Zero)
215/40/zr17: €162
215/35/zr18: €200

km stand verandert de goede kant op, aangezien de standaard teller te veel aangeeft, en ESP zal ook nog wel werken.. heb altijd al auto's gehad met 18 en 19 inch (16 inch standaard) en nooit problemen gehad
 
Peter1960 zei:
Ik heb wel een ge-photoshop-te foto, want ik ben van plan om na de aflevering van de mn Polo direct Detroits te laten monteren dus ik was ook benieuwd hoe e.e.a. er uit zou komen te zien.
Ik twijfel alleen nog steeds tussen 17 en 18"

FotoEDJB8TPPD-1.jpg


FotoTGRT3J6FD-1.jpg
ik heb ze er al onder!!!!!!!17" lijkt super al zeg ik het zelf!!!!!
 
Gewoon uploaden bij bijvoorbeeld imageshack, en als je de link dan plakt in je bericht hier zet het dan tussen [resize=600]HIER DUS[/resize]

Dan moet het goedgaan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!