Zwarte polo met detroit!!

Zijn er mensen met een zwarte polo en detroit velgen?

Kunnen jullie hier een foto van plaatsen?? Er staan al foto's van een witte, maar ben ook benieuwd hoe ze onder een zwarte staan.....

Keus tussen een witte of zwarte is erg moeilijk!!
 
Ik heb wel een ge-photoshop-te foto, want ik ben van plan om na de aflevering van de mn Polo direct Detroits te laten monteren dus ik was ook benieuwd hoe e.e.a. er uit zou komen te zien.
Ik twijfel alleen nog steeds tussen 17 en 18"

FotoEDJB8TPPD-1.jpg


FotoTGRT3J6FD-1.jpg
 
ik vind de onderstaande veel mooier staan. ook vanwege dat zwart randje rondom de 5 spaken ;)
ik zou persoonlijk voor 17 inch gaan ik merk dat bij 17 inch de auto al hard genoeg is hahaha...maar ja als je eenmaal gewend bent dan valt het allemaal wel mee.
je merkt het goed als je over een drempel gaat...neem je hem iets te hard dan hoor je KNAL...dan lijkt het alsof je echt iets raakt ofzo maar dit is gewoon omdat je te weinig band dikte hebt Stick Out Tongue naja in het begin schrok ik wel even :shock: want ik was niet gewend om met 17 inch te rijden...heb altijd van die cheap ass 15 inch gereden Stick Out Tongue dus ik stapte uit me auto om te kijken of me velg /spoiler kapot was...
 
HAHAHA niet altijd hoor!! ik neem de drempel nu redelijk normaal ;)

ja ik had het één keer toen ik de drempel te hard nam ik dacht WTF is dit :shock: ?!? dat heb ik gauw afgeleerd ;)...


@MagicSenna
Dunno die knal lijkt net alsof je auto op velgen rijd (zonder band) Haaha maar goed niks bijzonders gewoon langzamer de speed bumps nemen dan is het allemaal A-OK
 
Het is een kwestie van 190 euro om precies te zijn, ik kwam er te laat achter anders had ik natuurlijk die optie toegevoegd, en nu moet ik een heel nieuw setje aanschaffen en kost wel wat meer.
Maar ik ben het eens met de stelling dat detroits standaard onder een Polo moeten en zowiezo onder een GTI
 
Peter1960 zei:
Ik heb wel een ge-photoshop-te foto, want ik ben van plan om na de aflevering van de mn Polo direct Detroits te laten monteren dus ik was ook benieuwd hoe e.e.a. er uit zou komen te zien.
Ik twijfel alleen nog steeds tussen 17 en 18"

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EDJB8TPP-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TGRT3J6F-D.jpg


Mooi ge-photoshopt!! Bedankt! Jouw foto shop is met 18'' zeker?
Veel mooier dan Denver, die zien er ook zo klein uit.....vind dan boa vista's nog mooier...

Maar detroits zijn de beste....17 of 18'' is ook een moeilijke keus. Liefst 18'' maar hij moet wel nog lekker rijden...
 
Bedankt!
Nee hoor dit zijn de standaard ge-photoshopte 17" denvers, misschien lijken ze groter door de zwarte accenten.
18" is mooier maar als ik de mensen hoor die ze onder auto hebben dan schijn je behoorlijk veel comfort te moeten inleveren.
Ik ben dus nu op zoek naar 17" detroits en ik je zeggen dat valt nog niet mee!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!