Zwarte hemel polo 6r

Goedendag,

Voor mijn polo 6r ben ik bezig met het inbouwen van een zwarte hemel, alles kan ik vinden op een ding na: namelijk de gordijn voor de panoramadak. Ik heb geen idee waar je die kan vinden. Enige oplossing die ik gezien heb tot nu toe was om een hele panoramadak los te kopen om die erbij te krijgen in het zwart. Heeft iemand een idee hoe ik eraan kan komen? De rest van de onderdelen heb ik allemaal al maar wil pas inbouwen als alles compleet is. Alvast bedankt!IMG_3349.jpeg

Volkswagen  Polo 6r 
Zo te zien heb jij op voorhand al besloten dat het te veel is :joycat:

op ebay zijn ze te krijgen vanaf 170 euro, oem vw shop vroeg 200 ex btw, dus ik verwacht dat de NL dealer iets van 225-250 euro vraagt
Ahaa dat is prijzig maar heb ik er wel voor over.
Heel het setje heb ik los gekocht voor totaal zo een 250 euro. Heb de meeste dingen zelf mogen demonteren bij een sloop bedrijf van een gti. Ik dacht dat het ergens boven de 400 euro uit zou komen en dat is het weer niet waard nee.

Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!