zou je de polo inruilen voor een Audi A1?

Denk dat het topic niet helemaal duidelijk is Big Grin Zou moeten zijn: Zou jij je polo willen inruilen op een A1 en dan nog bij betalen. Moet eerlijk zeggen dat de A1 toch wel een leuke auto is mits je de leuke opties neemt als xenon koplampen, led achterlichten etc etc. Maarja dan ben je meteen goed duur uit.

Vergeet verder ook niet dat de A1 in alle opzichten duurder (MRB, Verzekering, verbruik?, onderhoud) zal zijn dan je Polo, is de afweging dan niet beter om een Golf te kopen?

Kortom mijn conclusie; Ik zou het niet doen.
 
ik zou mijn polo zonder na te denken inruilen voor een A.. maar dan niet van Audi maar van de nieuwe Mercedes A klasse, de eerste mercedes die betaalbaar is en ikzelf zou willen hebben
 
Ik reed voorheen in een audi a3 uit 2004 1.9 tdi en audi's zijn echt brute auto's.
Maar kwa kosten zoals onderhoud, wegenbelasting en verbruik ben ik overgestapt naar de polo BM.
Een polo die bespaart geld inplaats van dat je het verspilt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou mijn polo zonder na te denken inruilen voor een A.. maar dan niet van Audi maar van de nieuwe Mercedes A klasse, de eerste mercedes die betaalbaar is en ikzelf zou willen hebben

Sterke opmerking!! de A-klasse ik verwacht dat die echt gaaf gaat worden!!

- VW Polo Blue GT
- Mercedes Benz A-klasse

Aii aiiii aiiiiiiiiiii wat gaat er toch nog voor meers leuk komen Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin!?!?

maar Maik je hebt wel een punt...in tegenstelling tot de BM is de Audi A1 alles nadelig, maar je zegt de Golf nemen? Tsja die is wel een stuk praktischer dat wel...
 
Ik heb achteraf ondervonden dat ik voor de A1 Pro Line S 1.2TFSI had moeten kiezen ipv mijn modded Polo BM. Heb er inmiddels mee gereden en ik kwam op een verbruik uit van 1 op 18 bij het uittesten van de auto, 1 op 19 verwacht ik dus wel te halen. Bij mijn BlueMotion zit ik nu gemiddeld op 1 op 21.5. Als ik weer motorrijtuigen belasting zou moeten betalen zou ik met mijn kilometers (25-30k per jaar) ongeveer 30 euro per jaar besparen met de A1 ten opzichte van de BM.

Maar ookal zou ik juist meer moeten betalen zou ik dat geen probleem vinden: rij eigenschappen, vermogen (tis maar 86pk tov 75pk maar voelt zoveel beter) de ruimte voorin de auto, gevoel van luxe en wat mij betreft veel sterkere uitstraling van de A1 zijn voor mij een goede reden. Grootste nadeel aan de A1 is wat mij betreft de hoofdruimte achterin (bij de 3 deurs dan) dat is vrij beperkt.

Overigens is inruilen niet echt een leuke optie Stick Out Tongue voor mijn meer dan fulloption BM zou ik voor een A1 Pro Line S zonder verder opties 12.000 moeten bijleggen.
 
A1 is een leuke wagen in de juiste kleur-uitvoering (S-Edition).
Voor de GTI was ik bezig met een A1 S-Edition 185 pk. Het grote prijsverschil en de toch beperkte ruimte (5drs versie was er toen nog niet) heeft mij doen besluiten de GTI te nemen. Kwa opties waren ze bijna gelijk. Nu heb ik voor dat verschil aardig wat leuke extra's op de Polo kunnen zetten die niet op de optielijst stonden :)
 
De polo is al vrij prijzig maar voor de prijs van een audi a1 1.6 diesel met 20% bijtelling koop je een Ford Focus Station 1.6 Diesel met 14% bijtelling...

inruilen voor een A1 dus zeker niet.

De uitstraling en het idee van een Ford Focus Station zou ik niet echt willen vergelijken met dat van een Audi A1, pak dan gewoon een Golf? Liever 20% bijtelling dan rijden in een Ford zou ik zeggen ^^
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!