Zoals ik in m'n titel al aangeef, of er BlueGT rijders zijn die me even willen helpen?
Mijn vraag is of een paar mensen een zo goed mogelijk filmpje/geluidsopname kunnen maken van onder de motorkap als de auto stationair draait.
Ik vraag dit omdat ik onze motor niet meer zo netjes vind spinnen als 2 maanden geleden. Er zit een "tak-tak" geluidje in. (Tja, hoe leg je dat uit. )
Nou heb ik geen vergelijkingsmateriaal in de buurt, dus vraag het even op deze manier.
Ik heb dit mijn dealer ook laten horen, en hij vond dit ook best aanwezig.
Maar ook hij had geen vergelijkingsmateriaal dus kon niet zeggen of het normaal was.
Graag een zo goed mogelijk kwaliteit filmpje/geluidsfragmenten.
Alvast bedankt.
Mijn vraag is of een paar mensen een zo goed mogelijk filmpje/geluidsopname kunnen maken van onder de motorkap als de auto stationair draait.
Ik vraag dit omdat ik onze motor niet meer zo netjes vind spinnen als 2 maanden geleden. Er zit een "tak-tak" geluidje in. (Tja, hoe leg je dat uit. )
Nou heb ik geen vergelijkingsmateriaal in de buurt, dus vraag het even op deze manier.
Ik heb dit mijn dealer ook laten horen, en hij vond dit ook best aanwezig.
Maar ook hij had geen vergelijkingsmateriaal dus kon niet zeggen of het normaal was.
Graag een zo goed mogelijk kwaliteit filmpje/geluidsfragmenten.
Alvast bedankt.
VW Polo
BlueGT
1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop