Zijn er BlueGT rijders die me eens willen helpen?

Syste

Premium lid
929
1,273
133
Zoals ik in m'n titel al aangeef, of er BlueGT rijders zijn die me even willen helpen?
Mijn vraag is of een paar mensen een zo goed mogelijk filmpje/geluidsopname kunnen maken van onder de motorkap als de auto stationair draait.
Ik vraag dit omdat ik onze motor niet meer zo netjes vind spinnen als 2 maanden geleden. Er zit een "tak-tak" geluidje in. (Tja, hoe leg je dat uit. ;) )
Nou heb ik geen vergelijkingsmateriaal in de buurt, dus vraag het even op deze manier.
Ik heb dit mijn dealer ook laten horen, en hij vond dit ook best aanwezig.
Maar ook hij had geen vergelijkingsmateriaal dus kon niet zeggen of het normaal was.
Graag een zo goed mogelijk kwaliteit filmpje/geluidsfragmenten.
Alvast bedankt.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Niemand van de BlueGT rijders die even zn motorkap omhoog wil doen en even met zn smartphone een filmpje van 25 seconden wil maken dichtbij?? ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Super..! Waar het me het meest om gaat is het stationair draaien. Dan is het geluid het best te horen.
Zodra je gas geeft is het eigenlijk zo goed als weg.
Het viel me trouwens op dat het geluid het best te horen is als de motor een beetje warm is..

Ik zal meteen 2 filmpjes posten van wat ik bij mijn Polo heb gefilmd/opgenomen.

http://youtu.be/NrJw7O17-K4

http://youtu.be/cBnG8Q2R1f8
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ik hoor niet meteen een probleem als ik jouw filmpjes bekijk, maar misschien moeten een paar mensen met ervaring onze beide bestanden eens beluisteren. Mijn motor stond wel koud toen ik het heb opgenomen. (Heb dat hier net gedaan)
Zulke zaken hoor je natuurlijk ook het best als je erbij staat natuurlijk hé.
 
Haha, inderdaad.
Ik hoor die van jou netjes spinnen, bij die van mij hoor ik er een "klak-klak-klak" geluid doorheen.
Ik vind dit geen lekker geluid, vooral niet na ik laatst ontdekte dat de Polo ook nog af en toe een ernstig ijzer-op-ijzer geluid maakt. (Zie ander topic)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
ja, ik hoorde wel "iets" anders bij jou, maar heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn en zou ook niet echt weten hoe het te omschrijven.
Het zal wachten worden op de experts hier. ;)
Hopelijk is het niets te erg!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!