Zijn er al Foto's van dikke verlaagde Polo's AW?

Ik wil een open wiel want wil ook big breaksetje

fz3d496wwi3br.jpg


19 inch onder de nieuwe Audi A1. Zijn wel SQ2 velgen 5*112. Moet dus wel met adaptors zijn geplaatst.
Vind zelf een mooie velg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup en HoMi
Ik weet niet welke verlaging, kwam m tegen via www.gaspedaal.nl
Bel anders de verkoper even !

Deze verlaging moet inderdaad af fabriek geleverd worden. Ben ik
helemaal met je eens...

Ik heb deze blauwe al eens te koop zien staan maandje terug, toen particulier nog gemaild maar geen reactie. ik weet een Set H&R op de GTI met 15mm spacers rondom icm de 18 inch Brescia wielen en hij is af
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ja, dat zou zeker heel dik staan ! Kun je dan met de H&R set ook zelf de afstelling (hoogte) regelen ?
Nee de H&R is een setje veren welke je op de bestaande adaptieve dempers gebruikt. H&R is wat stugger dan een eibach verenset. maar ik weet dat die H&R set hem perfect staat, contact gehad met iemand in zwitserland die als 1 van de eerste met die set reed en rondom 15mm spacers had... ja echt heel erg dik
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Die gasten van Gepfefferd hebben dat gedaan. Had ze al een bericht gestuurd met een vraag of die velgen op de Polo GTI passen met adaptors. Nog geen reactie gehad.
je zegt het al... met adapters, dan past het altijd. volgens mij is het ook niet meer zo als vroeger dat ieder model een andere steekmaat velg heeft.
+ alles is toch pas te maken, even wat uitzoekwerk doen. of op hun antwoord wachten. vooral de ET waarde inclusief dikte van de adapters zal belangrijk zijn
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
je zegt het al... met adapters, dan past het altijd. volgens mij is het ook niet meer zo als vroeger dat ieder model een andere steekmaat velg heeft.
+ alles is toch pas te maken, even wat uitzoekwerk doen. of op hun antwoord wachten. vooral de ET waarde inclusief dikte van de adapters zal belangrijk zijn

Je zou verwachten dat VAG alles nu op 5 x 112 set. Helaas zitten de POLO, A1, Ibiza en Fabia nog steeds op 5 x 100 steek.
Zal ze nog eens stalken met mijn vraag.:mrgreen:
 
WAUW! oke ik ben om wat is dit een mooie verschijning!

Set velgen is te koop begreep ik van die gast van Gepfefferd. Hij bied ze aan voor 1500 inch Falkan banden.
Leuke set maar ga niet blindelings kopen ook al geeft hij aan dat ze passen op de GTI. Wil ze toch ff zelf onder de auto zien.
En om even 9 uur (enkele reis)te gaan rijden voor een setje die ik misschien wel of niet zou aanschaffen vind ik te ver gaan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!