Zijn er al Foto's van dikke verlaagde Polo's AW?

Ja gelukkig.
Mag altijd nog wat bij zou graag nog meer andere opties willen zien. Ook in 19 inch.

Ben er wel erg blij mee. Inspiratie opgedaan en zo ben ik van de meerdelige BBS afgestapt, die lijken toch een stuk kleiner.
En groter vind ik persoonlijk toch mooier.
En zou ook graag nog wat lager willen maar ja het comfort en gemak is ook belangrijk.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Ja gelukkig.
Mag altijd nog wat bij zou graag nog meer andere opties willen zien. Ook in 19 inch.

Ben er wel erg blij mee. Inspiratie opgedaan en zo ben ik van de meerdelige BBS afgestapt, die lijken toch een stuk kleiner.
En groter vind ik persoonlijk toch mooier.
En zou ook graag nog wat lager willen maar ja het comfort en gemak is ook belangrijk.
Weet niet of de keuze in 19 inch al wat groter is geworden? De combinatie 5x100, 19 inch met een hoge ET waarde is wat keuze betreft beperkt. Of je moet gaan zitten kloten met spoorverbreders, adapters, afdraaien van de velg en meer van dat soort kunstgrepen. Tis geduld hebben en veel zoeken op het net.
check eens op Instagram de Zuid Amerikaanse VW Polo, daar gooien ze zelfs 20 inch onde de Polo AW.
 
dit is ook een oplossing voor de voorkant, 2,5 cm bredere spatborden.
vind dat niet mooi. Verhouding is gelijk zoek. Achterkant zou dan ook breder moeten
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!