Zijn er al Foto's van dikke verlaagde Polo's AW?

BC5C9441-EBEE-482F-977A-F8881D84FE74.jpegDeze dan THOPOLO!!
één nadeel van te laag te gaan met een swing achterophanging, het achterwiel staat niet meer centraal in de wielkast. wat ik persoonlijk niet zo mooi vind. maar wie ben ik om te oordelen. iedereen heeft een andere smaak, en maar goed ook .
de mijne is nog altijd niet verlaagd, twijfel.. voor de looks jazeker.. maar denk dat ik te veel aan comfort ga opgeven. vind hem nu al redelijk stug rijden, zou nie graag hebben dat hij stuiterend aanvoelt na de verlaging.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
één nadeel van te laag te gaan met een swing achterophanging, het achterwiel staat niet meer centraal in de wielkast. wat ik persoonlijk niet zo mooi vind. maar wie ben ik om te oordelen. iedereen heeft een andere smaak, en maar goed ook .
de mijne is nog altijd niet verlaagd, twijfel.. voor de looks jazeker.. maar denk dat ik te veel aan comfort ga opgeven. vind hem nu al redelijk stug rijden, zou nie graag hebben dat hij stuiterend aanvoelt na de verlaging.
Je weet ik heb hem pas verlaagd. Zeker geen spijt van! comfort blijft echt ok. Krijg je 100% geen spijt van geloof me
 
Volkswagen  Polo aw  1.0 TSI 85 kw 116 pk dsg R-Line 
Dit is photoshop. Kijk goed naar zijn voorwiel en het straatwerk bij zijn achterkant loopt niet mooi in elkaar over.

Ik volg de beste Spanjaard op instagram en hij heeft hem toevallig sinds een week ongeveer op air staan. En met air gaat hij niet zo laag omdat zijn wielen te ver naar buiten komen! Je
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: rs860
Dit is photoshop. Kijk goed naar zijn voorwiel en het straatwerk bij zijn achterkant loopt niet mooi in elkaar over.

Ik volg de beste Spanjaard op instagram en hij heeft hem toevallig sinds een week ongeveer op air staan. En met air gaat hij niet zo laag omdat zijn wielen te ver naar buiten komen! Je
Klopt!! Maar ja’ toch en mooi plaatje Toch?
 
Volkswagen  Polo aw  1.0 TSI 85 kw 116 pk dsg R-Line 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!