Zenec nc 2010

@Windkracht13

Ik heb alle stappen doorlopen, alles werkt ook naar behoren. Nu vraag ik mij alleen af hoe ik de gratis kaarten kan downloaden. Heb al gezocht naar een couponcode in de doos of het boekje, maar zonder succes. Wel las ik dat men tot 30 dagen na de eerste GPS verbinding een gratis update kan downloaden. Raar aangezien tussen beiden geen actieve communicatie is.
 
Als je de juiste stappen heb gedaan, zou de toolbox automatisch moeten inloggen op Naviextras.com.

Je heb na, de map updates op je usbstick, je Zenic aangezet, en IGO opgestart?
Dat is de 1e stap, die je absoluut niet mag/kan overslaan!

(Ik ben momenteel aan het werk, kan helaas niet direct reageren :oops: )
 
Even een vraag: Ik wil deze week mijn Zenec NC-2010 plaatsen in mijn 6r, maar er zit nu een 1-din pioneer radio in.
Heb ik dan een 2-din frame nog nodig om de Zenec te plaatsen, of is het een kwestie van de 1-din radio met opbergvak er uit te halen en vervolgens de 2-din Zenec er zo in schuiven?
Ik denk dat ik het antwoord al wel weet, maar voordat ik misschien onnodig geld verspil voor zo'n frame vraag ik het maar even.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
Ik heb hem zelf ook, de Zenec 2010. Niet zelf ingebouwd maar ik zat er wel met m'n neus bovenop tijdens de montage.:mrgreen: Het frame verwijderen, samen met de radio/cd speler en het opbergvakje. De GPS antenne hebben ze helemaal aan de rechterkant weggewerkt. Het opbergvak/handschoenvak er uit halen (even goed zoeken/kijken waar alle schroeven zitten) en dan de GPS antenne zo ver mogelijk in de uiterste hoek rechtsboven (bij de deurstijl en voorraam) plaatsen. Moet geen probleem zijn want het is een magneet. Zenec aansluiten en inbouwen, frame er weer omheen en klaar. Jij hebt waarschijnlijk de allernieuwste, waar je meerdere verlichtingskleuren mee in kunt stellen voor de knoppen?
Succes morgen. ;)
 
Ik heb hem zelf ook, de Zenec 2010. Niet zelf ingebouwd maar ik zat er wel met m'n neus bovenop tijdens de montage.:mrgreen: Het frame verwijderen, samen met de radio/cd speler en het opbergvakje. De GPS antenne hebben ze helemaal aan de rechterkant weggewerkt. Het opbergvak/handschoenvak er uit halen (even goed zoeken/kijken waar alle schroeven zitten) en dan de GPS antenne zo ver mogelijk in de uiterste hoek rechtsboven (bij de deurstijl en voorraam) plaatsen. Moet geen probleem zijn want het is een magneet. Zenec aansluiten en inbouwen, frame er weer omheen en klaar. Jij hebt waarschijnlijk de allernieuwste, waar je meerdere verlichtingskleuren mee in kunt stellen voor de knoppen?
Succes morgen. ;)

Bedankt voor de informatie en tip!
Ik heb geen idee of dit de nieuwste is, het was een demo-model. Als ik alles klaar heb laat ik het weten;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 


Zeker! Met dank aan jouw reactie heb ik de GPS-antenne geplaatst schuin-achter het dashboardkastje.
Eerst problemen met de code invoeren, maar na een paar telefoontjes was dit zo opgelost.
Toen gemonteerd en even gauw getest. Nog niet echt goed kunnen testen, aangezien ik vanavond nog moest werken. De eerste indruk is zeker goed, valt me niks tegen! Tot nu toe zeker tevreden en geen spijt.
Toetsenbordverlichting heb ik ook nog niet naar gekeken en verder ook nog niet weer gereden. Komt nog.


Heb jij de DTV(?) kabel, de externe microfoon en de usb aansluiting etc. ook allemaal aangesloten? Is de kwaliteit van de interne microfoon een beetje goed? Ook heb ik geen idee waar die DTV kabel voor isStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
Ik heb de externe microfoon aangesloten, microfoontje geplaatst bij de binnenverlichting en werkt perfect en ook de usb aansluiting heb ik aangesloten, deze heb ik onder m'n climatronic geplaatst. De kabel voor de usb aansluiting loopt bij mij achter de climatronic langs en komt aan de achterkant van het opbergvakje uit.
Die DTV kabel is bij mij ook niet aangesloten, ik weet ook even niet waar die voor is. ;)
 
Vandaag nog even geklooid met de Zenec.
Zo het nu lijkt is de interne microfoon goed genoeg, dus laat de externe microfoon achterwege.
Ik kan niet de kleur van de verlichting veranderen, dus waarschijnlijk heb ik dan een ouder model.

Voor de rest is het echt een goed systeem en werkt goed. Was niet helemaal zeker over de kwaliteit van de radio(geluidskwaliteit/ontvangst etc.), maar dit blijkt gewoon echt goed te zijn!
Super systeem dus!;)

En wat betreft die DTV-kabel, als het voor televisie is dan heb ik de kabel niet nodig, hoef er namelijk toch geen televisie op te kijkenStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!