Zenec nc 2010

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
omdat ik er totaal geen verstand van heb vraag ik het hier maar weer.
ik ben dus op zoek naar een radio/cd/navigatie systeem. Omdat ik de originele nieuwe rns types eigenlijk te duur vind ben ik op zoek naar alternatieven. Nu ben ik een Zenec nc 2010 tegen gekomen en kan deze helemaal kompleet kopen voor 500 euro. Dat lijkt me een redelijke prijs, MAAR............. past deze in een Polo Bluemotion en werkt deze 100% naar behoren?
 
een goedkoper alternatief is altijd mooi, maar kijk van te voren wel even of er wel kaart update's zijn/komen anders heb je er in de toekomst minder aan en dan is het achter af toch duur koop....

persoonlijk zal ik voor een kenwood gaan deze draaien op garmin software en daar zijn altijd update's voor te krijgen maar de prijs van zo'n systeem licht denk ik wel wat hoger.

Gr Krisrock
 
Gisteren toevallig laten inbouwen. Uiterst tevreden, prima product.
Maak je over de kaartupdates maar niet druk, die zijn er genoeg.

Ik heb er zo'n 950 euro voor betaald met inbouw & volledig uitesten.

De Navigatie komt van Igo, en dat is niet slecht vind ik...
 
Hoi Jeroen,

Mag ik vragen welke versie van de synctool gebruik jij, om de kaarten te updaten.

Ik krijg de Naviextras toolbox niet werkend, wat wel moet gaan werken voor de laatste kaart garantie...

Graag hoor ik van je!

MzL
 
Ik heb me vandaag even ingelezen over de verschillende merken en types voor een navigatiesysteem. Ik ben (was) er voor me zelf eindelijk uit en ik ga voor een Pioneer AVIC-F 930BT, oa met afneembaar front. Deze kan ik nieuw kopen via internet voor ongeveer 850 euro, dan moet ik hem dus helemaal zelf inbouwen of ik kan het via mijn VW dealer doen, dan kost het me 1059 euro. Is zoiets makkelijk zelf in te bouwen?
MAARRRRRRRRR......................zoals ik al had gemeld kan ik dus ook een Zenec nc 2010 voor 500 euro kopen. Heb ik net een mailtje van gehad, deze is net een half jaar oud, kaarten zijn dus actueel (aangeschaft omdat de rns 510 is gestolen) mag weg wegens nieuwe auto. Alles zit er verder bij, incl gps antenne.

Wat adviseren jullie? Toch gewoon gaan voor een nieuwe Pioneer of een tweedehands (half jaar oud) Zenec voor 500 euro.
 
Even een reactie vanuit de auto, het is me nl. gelukt om de tool werkend te krijgen.
Dus nu snel de kaarten updaten.

@Graafie, Pioneer is gewoon goed, ben er zelf niet stuk van, maar dat is niet belangrijk :mrgreen:

De Zenic is een vrij aardig systeem, waarvan de radio ontvangst niet echt super is.
Al is het met de laatste update een stuk verbetred.

Rij zelf met een kleine antenne op het dak, geen klachten over wegvallende stations.
Audio, Navi, camera beelden van mijn DoD gs 600 zien er super uit.
Voor die 500 euro zou ik het wel weten.
 
Maakt niet uit Jeroen, het is inmiddels voor elkaar.
Zou maar eens kijken welke kaarten erop staan, bij mij waren het nog kaarten van 2010.

Na registratie op Naviextras.com, heb je de mogelijkheid om GRATIS je kaarten van de laatste updates te voorzien.

Mocht je er niet uitkomen, stuur maar PM :mrgreen:
 
kan iemand mij helpen met het volgende probleem, ik heb sinds kort een Samsung Galaxy 2. Deze kan wel verbonden worden met de VW phone aan de RNS 310. Ik kan alleen niet in het telefoonboek van de RNS 310. Deze wordt dus niet gekoppeld. Bij mijn oude telefoon een Nokia E71 ging dat probleemloos
 
jurgen1966 zei:
kan iemand mij helpen met het volgende probleem, ik heb sinds kort een Samsung Galaxy 2. Deze kan wel verbonden worden met de VW phone aan de RNS 310. Ik kan alleen niet in het telefoonboek van de RNS 310. Deze wordt dus niet gekoppeld. Bij mijn oude telefoon een Nokia E71 ging dat probleemloos

Graag even een nieuw topic openen ;) Dit is ook ter bevordering van de zoekfunctie wanneer iemand ander het zelfde probleem heeft (samsung-rns)
 
Windkracht13 zei:
Maakt niet uit Jeroen, het is inmiddels voor elkaar.
Zou maar eens kijken welke kaarten erop staan, bij mij waren het nog kaarten van 2010.

Na registratie op Naviextras.com, heb je de mogelijkheid om GRATIS je kaarten van de laatste updates te voorzien.

Mocht je er niet uitkomen, stuur maar PM :mrgreen:

Zei iemand 'gratis' ... :roll:

Ik zal binnenkort eens kijken, want ik heb echt verouderde kaarten volgens mij. Heel de nieuwe rondweg Eindhoven staat er niet op :? .
 
Ik zou voor Graafie een beschrijving maken, hoe te updaten, dus zet mijn verhaal wel hiero, als ik anderen ook mee helpen kan.

Nee, geen formulier. Toen die werd ingebouwd, werd me dat verteld.
Heb ook al gezocht naar formuliertje of in het boekje, zelfs met een :geek: op heb ik geen info gevonden.
Ik neem aan dat je deze site wel ken, http://www.zenec.com/en/products/ego/vo ... ze-nc2010/

Alle info hoe te updaten is daar in pdf te downloaden, alleen kwam erachter dat hun Naviextras SyncTool niet werkte.
Maar dat moet je zelf even uittesten.Zonder deze tool valt er niet te updaten.
Deze werkte uiteindelijk wel, http://www.zenec.com/uploads/media/2010 ... ase_11.zip
Maare, je heb wel een usb stick gevonden in de doos?
Deze is bedoeld om de boel te updaten, ( fat32 geformatteerd )
Je kan evt. ook een ander usb stick proberen.
De Synctool die je heb gedownload uitpakken, mapje update naar je usb stick kopieeren.

Op deze site moet je je aanmelden, account aanmaken, en de Naviextras Toolbox downloaden.
https://zenec.naviextras.com/shop/portal/downloads
Deze Toolbox op je computer installeren, met dit progje ga je namelijk icm je usb stick je kaarten en Igo software updaten...

Maar ik ga nu lekker
_sleep_by_sml_e-1.gif
Ik hoor wel wanneer het mapje update op een stickie staat?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!