Zekering 10A polo bluemotion

Update dag 2:

Vandaag weer langsgeweest bij van mossel en heb ze gevraagd wat de stand van zaken zijn, waarop ik een antwoord kreeg van dat ze er nog mee bezig zijn en niet weten waar de kortsluiting is.

Ze hebben contact opgenomen met de importeur.

Nou hoop ik dat ik mijn auto zsm terrug heb :(.
 
Dat is leuk voor een zware belasting, maar voor kortsluiting ligt dat toch anders. Stroom is omgekeerd evenredig met de weerstand. Dus bij sluiting is de weerstand 0 en zal de stroom oplopen tot oneindig en daarom gaat de zekering in rook op. Ga je nu de zekeringscapaciteit verhogen dan zal de stroom bij sluiting oplopen tot hoger dan gebruikelijk en zal ook warmte een probleem worden. ROOK!!!!! :oops:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Hansstaal, hmm ja ze zijn het aan het meten en als het niets word gaan ze de auto terugsturen naar de importeur :( Maarja ze zeggen dat alles klaar moet zijn morgen dus dat wordt nog even afwachten.
 
UPDATE:

Auto was maandag gemaakt. Een kabel kwam tegen ijzer aan ofzo waardoor kortsluiting was maar die is nu goed afgewerkt. Echt heel lang gewacht omdat een kabel tegen een ijzer aan zat.


Ik geniet weer van mijn polo ! Foto's worden geupdate morgen!


IK HOU VAN ALLE POLO GEBRUIKERS(l) VOORAL HOU IK VAN MIJN EIGEN POLO:$:$
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!