Zekering 10A polo bluemotion

Beste forumleden,

Smorgens stond ik op en stapte in mijn auto en merkte ik dat er een lampje brandde van dat er een licht niet deed. Ik kwam erachter dat mijn bijde achterlichten het niet deden en het interieur lichten deden het ook niet. Toen heb ik gelijk naar de zekeringen gekeken en zag dat de rode 10A zekering stuk was. Vandaag dus gelijk bij de benzinepomp een setje zekeringen gekocht en natuurlijk alle lichten uitgedaan en de deur was natuurlijk ook dicht geen sleutel erin maar toch telkens als ik een 10A zekering plaats gaat het stuk.


Iemand hiervoor een oplossing?
Of heeft iemand dit eerder meegemaakt?
Ik heb nog garantie dus is het een optie om naar de dealer te gaan?


Groet,

Sergio
 
Eerst toch maar eens nagaan welke zekering dit is (waarvoor) 's natuurlijk is dit garantie tenzij je zelf hebt zitten natuurlijk.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ga nou maar gewoon naar de dealer toe ;) Bij een beetje fatsoenlijke dealer krijg je voor dit soort dingen geen rekening en al helemaal niet als je auto net nieuw is.
 
Zaterdag bij de dealer geweest en heb een afspraak voor dinsdag. Ik krijg niet eens een leen auto ofzo.. Mijn neef had dat wel gekregen maarja. Auto pas 8 dagen en dan krijg ik kortsluiting.

Ik irriteer me aan de medewerker bij van mossel. Zonder dat hij iets vraagt ofzo vult hij alles in en dan vraag ik hoelang het gaat duren krijg ik een antwoord van ik zit niet op een monteursstoel dus kan niet antwoorden. Ik werd echt helemaal gek maarja zal wel aan mij liggen..

Als ik rekening krijg omdat de auto kortsluiting heeft ga ik het echt niet betalen he! Heb de auto pas 8 dagen dus verwacht dat er geen kortsluiting ontstaat. Maarja geduld is een schone zaak dus maar afwachten. :ugeek:

Hansstaal,
zekering van interieur verlichting en achter verlichting. Volgens mij is interieur en achterverlichting gekopelt aan 1 zekering van 10 A
 
Als je je irriteert aan deze medewerker, vraag dan een klachtenformulier en vul dat in! Volgens mij kun je zoiets ook vinden op de www van VW NL ;)
 
soms tref je het niet, maar dit lijkt nergens op, ik had ook iets dergelijks, maar kreeg meteen een leen auto mee, kon men rustig de fout opsporen en zo hoort dat.

ps zet je binnen verlichting eens uit met de schakelaar, er kan makkelijk sluiting zitten in een defect lampje. succes
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Bas, Ja ik zei nog tegen hem van wees beetje klantvriendelijk. Zegt hij nee bepaal jij niet :S ik ging echt te keer en dat was op vrijdag. Ik vroeg zijn naam en die wilde hij niet geven. Hij zegt zo van: gaat jou niks aan. En toen ben ik zaterdag nog langsgeweest en je gelooft het of niet hij zat daar weer met zijn big smile face. Maarja dit keer was ik wel gekalmeerd

Hierbij de foto's

Rode rondje geeft aan waar de zekering had moeten zitten
img01359201105082343-1.jpg


En hier foto's met kapotte zekeringen. Altijd leuk om het te zien. :mrgreen:

img01360201105082344-1.jpg



IK KAN NERGENS VINDEN WELKE ZEKERING VOOR WAT STAAT? Dit moet toch vermeld staan ergens?
 
Bas, Heb al een afspraak gemaakt voor morgen dusja.. Na dit probleem ga ik er nooit meer heen.


Iemand misschien een lijst ofzo van welke zekering waarvoor dient van polo bluemotion? Ik kan nergens vinden in mijn instructieboek ofzo. Normaal moet er een kaart ofzo bij zitten waar je precies kan zien welke zekering waarvoor dient?
 
Update 10-05-2011:

Smorgens 08:00 Mijn polo Bluemotion afgelevert aan Van mossel

Smiddags 16:00 Langs geweest en ze weten niet waar de kortsluiting is. Auto blijft nog 1 dagje daar:( ik mis mijn polo nu all :cry:

Wel raar dat volkswagen dealer het zelfs niet kan vinden. :roll: :?:
 
Korstluiting zien te vinden kan soms een hele opgave zijn hoor.

Een nogal drastische maatregel die wij bij hoge uitzondering gebruiken is er een hele zware zekering in te knallen en dan gewoon wachten tot het ergens begint te roken. Dan weet je zo waar je zijn moet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!