Yellow 1.2 'Cup edition'

aaah deze polo stond in landgraaf he ofja bij snowworld he heb deze ene paar keer zien staan erg mooie auto (ikzelf rijd een gti) maar ben tog wel jaloers op je cup bumper hoor

gr brian
 
Dat klopt helaas, baal er ook zeker van. Helemaal als ik terug lees hoe het was en de foto's zie. De familie vond het nodig net die dag met pasen wat te gaan doen :x Wel super dat de dag zo geslaagd was!

Vandaag de auto naar de garage gebracht, word weer helemaal in orde gemaakt en even helemaal nagekeken. Morgen weer ophalen!

En hoe kon ik het vergeten.. mijn ouders rijden ook polo!
Telefoonpic:
polosr-1.jpg


Nu heerlijk vakantie dus fatsoenlijke foto's in daglicht komen er aan!
 
Haha wel een typisch gevalletje, Show No Go.... Stick Out Tongue Al ziet ie er wel super sexy uit haha.... "Hij houdt zich in...." Moeten ze denken bij het stoplicht ;).

Kan je verder wel begrijpen, ben zelf ook student en heb een eigen onderneming waar ik alles van moet betalen.
 
De polo staat weer op de stoep met een nieuwe koelvloeistofsensor + remblokken.

Een van de roosters in de voorbumper is kapot, geen idee hoe de vorige eigenaar dit voor elkaar heeft gekregen maar vandaag is er een nieuwe binnen gekomen! Nu er nog in zien te krijgen..

img6670r-1.jpg


Ook ben ik vandaag bij een spuiter geweest die zei dat ik het dak beter kon laten beplakken wat ook nog eens goedkoper is. Hij heeft me een adres gegeven van een wrapper hier in de buurt. Binnenkort word het dak dus zwart!
Nu nog de keus; mat, zijdeglans of hoogglans..
 
Thanks!

Iemand een tip voor een korte(re) antenne met goede ontvangst die past zonder aanpassingen? Als het dak beplakt word moet de antenne er toch af en kan ik net zo goed meteen een andere plaatsen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!