Xenon verlichting (lampjes vervangen)

Dag leden,

Ik ben erachter gekomen dat ik kleurverschil heb in het licht van de koplampen, iemand een linkje of tips voor het vervangen van lampjes voor deze koplampen?
 

Bijlagen

  • 70BD81FC-48ED-4AD8-876C-9AE3FD40262B.jpeg
    70BD81FC-48ED-4AD8-876C-9AE3FD40262B.jpeg
    616.6 KB · Weergaven: 35
Volkswagen  Polo (6R)  1.2 TSI 105pk 
Kleur verschil komt door de leeftijd van de lampen. Als ze verkleuren zijn ze eigenlijk beetje op.
Ik heb meerdere lampen besteld bij retrofitlab. Ben ik heel tevreden over. Ik heb er nu osram cbb lampen in zitten. Veel licht en mooi wit. Maar de Phillips XV2 zijn ook erg prettig.
In m’n vorige polo heb ik ook de retrofitlab XB5500 gehad, stuk goedkoper en erg goed ook.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Lampen eruit halen om alles te vervangen is niet zo moeilijk. Kijk maar eens een filmpje op YouTube. Kwestie van twee torx losdraaien inderdaad, stroom eraf halen en je klikt/trekt ze zo eruit (kost wat kracht).
Als ik het kan, kan jij het ook Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!