Xenon polo6r

Goede avond mensen :)

Ik heb even jullie hulp nodig om het volgende... Ik heb originele bi-xenon in mijn polo 6r zitten en nooit problemen mee gehad. Sinds vorige week ging mijn rechter xenon steeds uit na 2 min.. een kapotte lamp dus (denk ik).

Vandaag heb ik nieuwe gekocht en ze erin gezet. Ze doen het gelukkig alle twee weer! Erg fijn natuurlijk. Ik ben wel zo slim geweest om ze alle twee te vernieuwen om kleur verschil te voorkomen natuurlijk. Maar mijn rechter xenon is erg dof in vergelijking met mijn linker.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Is dit de lens of iets anders? Deze lampjes kosten nogal wat en vind het dan wel zo fijn dat ze goed werken :)

Mocht iemand hier iets vanaf weten dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Groet, Hendrik!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Thanks, ga het toch maar doen. Omdat het precies de zelfde kant was had ik eigenlijk al direct de conclusie getrokken dat het niet de lamp zelf zou liggen. Morgen toch maar even testen voor de zekerheid!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!