Xenon inbouwen

Ook ik wil nu achteraf xenon in gaan bouwen, ik zit alleen met het probleem dat ik een 6R0 937 087 B als BCM heb.
Is het mogelijk om de originele xenon units in te bouwen en deze te schakelen via de lichtschakelaar en dan de leds als stadslicht, dus eigenlijk het zelfde zoals de dectane units.
Misschien in combinatie met de kabels die iichel levert?Big Grin
Ik kwam hier iemand tegen die het voor elkaar gekregen had alleen hij heeft de K variant van de BCM.

Alvast bedankt.
 
Kijk dat wou ik horen!Big Grin
Wat mij betreft geen probleem dat ze altijd fel branden, zolang het maar geen apk afkeur is. Misschien nog iets voor later icm een arduino, een keer voor als ik tijd over hebStick Out Tongue

Ter informatie de auto heeft geen start/stop systeem en er zit momenteel een Chinese module voor automatische verlichting met ch en lh in.
Zou je (evt in een pb) kunnen sturen wat de kabels gaan kosten?
 
Ook ik wil nu achteraf xenon in gaan bouwen, ik zit alleen met het probleem dat ik een 6R0 937 087 B als BCM heb.
Is het mogelijk om de originele xenon units in te bouwen en deze te schakelen via de lichtschakelaar en dan de leds als stadslicht, dus eigenlijk het zelfde zoals de dectane units.
Misschien in combinatie met de kabels die iichel levert?Big Grin
Ik kwam hier iemand tegen die het voor elkaar gekregen had alleen hij heeft de K variant van de BCM.

Alvast bedankt.
Ik heb ook zo'n BCM nummer alleen die van mij eindigt op een K, iemand een idee wat het verschil is dan?
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Zoals te zien op de foto's heeft de K variant een paar pinnen meer, dus meer functies. Ik meen dat de K variant wel de LED aan kan sturen maar wellicht dat iemand die daar verstand van heeft dit kan bevestigen:mrgreen:
 

Bijlagen

  • 6R0 937 087 B.JPG
    6R0 937 087 B.JPG
    235.1 KB · Weergaven: 36
  • 6R0 937 087 K.jpg
    6R0 937 087 K.jpg
    90 KB · Weergaven: 35
  • Leuk
Waarderingen: stefan r
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!