Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Is zo'n wrap voor de buitenkant dan nog niet iets voor jou?
auto2010-1000.jpg


Nee, gekheid natuurlijk.Big Grin
Knap vervelend als je al zoveel hebt geprobeerd om je middenconsole netjes te maken...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Het hele 'Tablet in Car' idee ben ik mee bezig. Nieuwe radio van Sony met afstandbediening (met bluetooth dus muziek streamen, bellen etc.) heb ik gisteren geïnstalleerd en een tablet is dan de volgende stap. Ben nog wel een beetje aan het twijfelen of ik het ga doen, het is namelijk veel werk om alles te glasvezelen en dan weer te schuren etc. Daarnaast gaan er ook veel kosten in zitten, al denk ik dat ik de tablet ook buiten de auto zal gebruiken.

Anyways i'll keep you guys posted Big Grin


Gisteren ook nieuwe automatjes erin gelegd 'super velours' dus dat ziet er weer strak uit! Vanmiddag ook voetverlichting besteld dus dat zal een dezer dagen afgeleverd worden en maakt dat plaatje ook weer compleet Stick Out Tongue Wil zometeen naar Sjaak's autoservice rijden voor US Lights :)
 
Vandaag ook nog geen tijd gehad om het te installeren en het is nu donker aan het worden xD. Máár wel alles gekocht om het degelijk aan te sluiten :)

Modelbouw (tamiya) stekkertjes:
20121115164931.jpg


Aftakkers:
20121115164854.jpg


En de modules zelf:
20121115164908.jpg


Toen ik weg reed bij de carwash zag ik ook nog wat leuks voorbij komen alleen kon m'n mobiel niet goed laten focussen ^^
20121115155204.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!