Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Geen slecht idee Xander motorkapje met carbonwrap
jumping0018.gif
 
Ziet er niet mis uit! En hoe bevalt het rijgedrag je nu? Hard/Zacht? Heb al van verschillende gehoord dat die FK's zoveel comfortabeler zijn dan de AP die ik heb steken.

Thanks! Ja hij rijd echt lekker vind ik! Hij rijd sportief maar niet stuiterend en heeft zeker wel comfort. Hij rijd net zoals de mercedes cabrio die wij hebben met af fabriek onderstel. De wegligging is echt 4x beter geworden en drempels en alles vind ik zoals het nu is veel fijner dan eerst (veel te slap). Ja FK staat er wel om bekend fijn te zijn maar jouw set kost 2x zoveel als de mijne dus wat dat betreft zet ik daar wel mijn vraagtekens achter, dan moet je wel de duurdere hebben van FK denk ik.

Geen slecht idee Xander motorkapje met carbonwrap
jumping0018.gif

Ja heb er wel over gedacht om mn motorkap en dak te wrappen maar daar begin ik niet aan, wil hem zo clean mogelijk houden.

strak!
niet te laag.
goed rijdbaar.

Tnx! Nee voor nu niet tot de grond met de winter voor de deur maar als het weer beter weer word in maart/april dan gaat hij schrapen Stick Out Tongue
 
Ahum ... < hard nadenkend om iets positiefs te zeggen > ... apart en persoonlijk is het zeker! ;)

Had zelf alleen die foto van de dame wat vollediger en prominenter in beeld geplakt. :twisted:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Laten we zeggen dat er nog iets of iemand onder zat Stick Out Tongue

Ja die rubber achtige coating liet los. Dus ik heb hem al gecarbonwrapped, geplasti dipped, gespoten in het zilver (maar dat was niks) en nu dus dit. Dusja als ik hiermee klaar ben word het een nieuwe kopen maar ben er blij mee zoals die nu is Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!