Wrappen van de polo

Heey allen.

Ik wil in het voorjaar het dak van mijn polo (6r candy white) zwart laten wrappen. Uiteraard heb ik al veel gekeken op internet en heb ik zelf al wat ideeen erover, maar ik ben ook benieuwd naar jullie ideen en ervaring.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 135pk 
Heb zelf hoogglans zwart op me dak zitten, nu bijna 3 jaar en nog steeds tevreden erover. Voor het beste resultaat antenne verwijderen.

Ik ga het laten doen. Niet dat ik niet handig ven. Maar meer omdat ik dan weet dat het goed is.

Zou je misschien ook een foto kunnen delen. Waar ik nu nog over twijfel is of ik de wrapping laat afronden bij de achter spoiler of recht door laat lopen
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 135pk 
Ik heb het nog niet gedaan maar ik had de offerte aanvraag gedaan bij tinttotaal. Ben benieuwd of iemand op het forum al ervaring heeft met dit bedrijf

Die vroegen 250 ex. BTW om het onderlipje van de R-Line bumper hoogglans zwart te wrappen... Moest het kunststof voor wel voor voorbehandeld worden maar elders kon er ff snel iets omheen voor drie tientjes en dat zit er nog prima op. Mooiste is voor dat lipje natuurlijk schuren en spuiten zoals @Syste dat heeft.

Ze zijn wel een aardig groot bedrijf dus zullen wel weten wat ze doen.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Ik heb zelf het dak en de spiegels laten wrappen bij Custom Maniacs in Tilburg.
Erg blij met het resultaat!
De ramen waren hiervoor al geblindeerd.. Later ben ik nog een keer terug gegaan naar dit bedrijf om de achter- en voorlichten te laten beplakken met folie.
 

Bijlagen

  • IMG_1851.JPG
    IMG_1851.JPG
    1 MB · Weergaven: 104
  • IMG_9516.JPG
    IMG_9516.JPG
    313.2 KB · Weergaven: 126
  • IMG_9518.JPG
    IMG_9518.JPG
    706.7 KB · Weergaven: 137
  • IMG_9519.JPG
    IMG_9519.JPG
    754.6 KB · Weergaven: 126
  • IMG_9520.JPG
    IMG_9520.JPG
    737.3 KB · Weergaven: 107
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 54pk 
Ja dat weet ik! 1 geluk, een keer je nagel eronder en je kunt het er af trekken :)
Ik ben van plan het sowieso eraf te halen aan de voorkant, want mijn aftermarket setje xenon verlichting neigt naar groen door de folie.
Verder nog geen een keer aan de kant gezet dus de lichtopbrengst is denk ik voldoende voor oom agent.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 54pk 
Ik heb zelf het dak en de spiegels laten wrappen bij Custom Maniacs in Tilburg.
Erg blij met het resultaat!
De ramen waren hiervoor al geblindeerd.. Later ben ik nog een keer terug gegaan naar dit bedrijf om de achter- en voorlichten te laten beplakken met folie.
Bedankt voor je foto's. dak Zier er goed gewrapped uit.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 135pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!