Wireless carplay radio

Goeiemorgen,

Heeft iemand ervaring met deze radio?
Hoe snel reageert het scherm en is de wireless carplay wat?

Heb ook gelezen dat dov radio's verkoopt.
Is het beter via hem een radio te kopen?

1685512850730.png
 
Volkswagen  6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Het is alleen niet echt met elkaar te vergelijken.
Dov verkoop de rcd330 of te wel een origineel systeem uit India dacht ik.
In NL nooit geleverd.
Dat systeem wat je zelf vermeld is een Android systeem dus een soort tablet.
Ik heb er zelf ooit een gehad, maar het werkt nooit helemaal probleemloos(net als een android telefoon Stick Out Tongue)
 
Qua hard- en software is alle Chinese zooi hetzelfde, dus hierbij mijn ervaring voor die radio voor in een Corsa. Zal niet precies overeenkomen, maar het geeft je een indicatie.

Carplay werkt prima. De rest van de mogelijkheden op radio gebruik je (op de daadwerkelijke radio (FM/DAB) na) niet. Zit veel op waarvan je de helft niet gebruikt. Carplay werkt vrij goed.

Valt een keer in de zoveel tijd uit omdat de CANBUS en Radio niet lekker samen gaan. Dan moet de accu losgekoppeld worden om m weer te laten starten. Dat is een groot minpunt. Voor de rest geen problemen.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Martin Groen
Service van audiovolt is prima, dat weet ik omdat ik een dergelijk systeem van hun had gekocht destijds, maar t bijzonder onprettig vond werken op Android. Irritant schakelen naar CarPlay, en voor mij te veel opties waardoor ingewikkeld. Unit terug gebracht en rcd bij Dov gehaald met usb aan de achterkant, daar een draadloze CarPlay dongle aan gehangen. Dat werkte top, maar draadloos was wel langzamer tov bedraad
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!