Winterbanden 17inch niet te krijgen. Bijna gelukt...

3 weken geleden geprobeerd een afspraak te maken voor winterbanden, maar op de een of andere manier zijn ze niet te krijgen. Profile en euromaster... De leasemij had alleen een set b-merk banden gevonden in de juiste maat, maar dat leek ze geen goed plan voor dit type auto. Ik overigens ook niet.
Waar halen jullie je winterbanden?
 
Re: Winterbanden 17inch niet te krijgen.

minerva nogiets maar dan wel 15 inch en nog nooit iets over te klagen gehad qua grip, tenzij ik 't zelf te bond maakte met 't ijs op de weg :lol:
(maargoed dat was dan ook bewust tractiecontrole uit en glijden als een malloot over een parkeerplaats :lol: :lol: :lol: )

ohw nog vergeten, van wat ik heb begrepen is minerva dus een b-merk, maar zelf ben ik er zeer tevreden mee :)
zovan met normaal gebruik heb je echt meer dan voldoende grip (niet dat je ineens als the fast and the furious rond gaat karren in de winter ofzo...)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Winterbanden 17inch niet te krijgen.

waar heeft iedereen zijn winterbanden eigenlijk besteld? ik wilde ook nog wat winterbanden bestellen....denk online is het beste?? bij de dealer heb ik al geinformeerd...was 660 euro :shock: ik schrok echt van de prijs ZO DUUR!?!!? kdacht meer 300-400 euro

dus ja als jullie een goeie zaakje weten...let me know
 
Re: Winterbanden 17inch niet te krijgen.

KYC zei:
waar heeft iedereen zijn winterbanden eigenlijk besteld? ik wilde ook nog wat winterbanden bestellen....denk online is het beste?? bij de dealer heb ik al geinformeerd...was 660 euro :shock: ik schrok echt van de prijs ZO DUUR!?!!? kdacht meer 300-400 euro

dus ja als jullie een goeie zaakje weten...let me know

Ik weet zeker dat ik een adres voor je heb KYC!!!
Heb heel nederland afgezocht, en ben hier uitgekomen. A-merk banden thuis afgegooid bij je!

Check PB
 
Re: Winterbanden 17inch niet te krijgen.

Gewoonjan zei:
euhm.. m'n schoon paps heeft 't voor mij gefixt, was 470 voor 4 banden met 4 15 inch lichtmetalen velgen :cool:

Gewoon een setje halen met velgen idd. Haal je alleen banden, neem dan de smalste band die op je velg past. Brede banden hebben immers tijdens winterse omstandigheden veeeeeel minder grip als smallere!
 
Re: Winterbanden 17inch niet te krijgen.

Daarom laat ik de Polo meteen op winterbanden afleveren...slimme zet lijkt me zo. :lol:

Ik krijg Continental TS830 215/40/17 86V...zijn ook een stukkie duurder dan zomerbanden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!