Winter vs summer

Ik heb ze gisteren gewisseld Stick Out Tongue Kon het niet laten Big Grin
Eerste wat ik deze ochtend hoor bij het opstaan --> Zaterdag lichtjes vriezen, ja mooi ***** Big Grin
achja, het zal wel niet de moeite zijn.
En moest het toch ineens lelijk gaan doen wissel ik ze lekker terug om.
Ben er bijna al een pro in geworden Stick Out Tongue al doende leert men ;)

Poidh! Big Grin nu nog achterwisser eraf en dan is uwen achterkant weeer mooi clean. Big Grin
 
Vandaag even de velg van de velg rand gedrukt velg even goed schoongemaakt men een"zeewierborstel" een paars geval die alle troep weghaal haha en weer opgepompt!

Morgen even kijken of de spanning goed is gebleven zoja dan gaan ze er weer snel onded!
 
Heb geen verandering gedaan van zomer naar winterbanden:smile: en zie de krokusjes al goed groeienStick Out Tongue.Oh...net even gebeld met Piet Paulusma,verwacht voor de komende maand..regen...hagel....en sneeuw!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Grrr band is nog steeds lek echt vervelend en de band eraf halen lum niet omdat banden apparaat te zwak is binnen kort maar bij iemand anders proberen! Gedoe allemaal leuk getrokken banden maar soms ook niet!
 
Jep, ik had de tendens op het KMI bekeken en daar stond dat in worst case scenario het nog altijd een 3 a 4 graden zou worden.
In een positievere kijk gaven ze ongeveer tussen de 7 en 14 graden aan. Veel te hoog voor mijn winterbandjes, daarom gewisseld Big Grin
Nuja, het is ook niet de moeite wat het nu die paar dagen 'vriest' .
 
waar ze weg komen makt niet uit als het maar goedkoop is;)

In grote lijnen met je eens, maar niet helemaal.
Zo gelden er in Duitsland eisen mbt de nieuwheid van banden bij verkoop. Zijn ze ouder dan zoveel maanden (weet niet precies waar de grens ligt), dan mogen ze niet meer worden verkocht. Banden die "over datum" zijn, worden veelal naar Nederland vervoerd en verkocht. Dus bij banden altijd even opletten op de "versheid".
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!