Winter vs summer

Wel ik twijfel nog. Zal het nu nog winter zijn ofniet?
Ik zie het al gebeuren dat ik verander naar zomer en dat het dan plots koud word.
Ik ga nog eventjes wachten, ik doe toch niet zoveel km's per dag.
Ik denk dat ik het terug via de garage ga laten doen. Want ken dat systeem niet zo goed met die bandenspanningsmeter erin;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Op men werk komen er ook alweer ee aantal mensen ze omwissellen.Moet men eigen wielen nog even schoonmaken en opnieuw de banden monteren er loopt er 1 langzaam leeg maarja dat komt omdat ze 'redelijk getrokken' zijn..
 
Kzet ze altijd op 120nm vast. Beetje kopervet overal tussen zodat het niet vast gaat zitten.

Kzat er ook al aan te denken om de wielen weer te wisselen. De bbs'en hebben een gepolijste rand en daar ben ik voorzichtig mee voor als ze
toch plots zout gaan strooien.

Edit; 120nm moet 112nm zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zit geen metertje in bij de Polo. De bandenspanning wordt gemeten aan de hand van de omtrek van de band.

Na het wisselen van het wiel moet je het systeem resetten met de knop in het dahboard-kastje. Dit staat uitgelegd in de handleiding.

Bedankt voor de informatie:)
Ik zal het zeker eens in de handleiding bekijken want bij de vw garage die man aan het onthaal kon mij eigenlijk niet zo goed helpen over die bandenspanningStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Ik heb ze gisteren gewisseld Stick Out Tongue Kon het niet laten Big Grin
Eerste wat ik deze ochtend hoor bij het opstaan --> Zaterdag lichtjes vriezen, ja mooi ***** Big Grin
achja, het zal wel niet de moeite zijn.
En moest het toch ineens lelijk gaan doen wissel ik ze lekker terug om.
Ben er bijna al een pro in geworden Stick Out Tongue al doende leert men ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!