Wie komt ? M&G NL + BE 8 februari Eindhoven

Kom jij naar de M&G 8 Februari ?

  • Ik kom

    Stemmen: 17 70.8%
  • Ik kom niet

    Stemmen: 7 29.2%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom mss, en om hoe laat? Zijn de winkels open op zondag?

Kom gewoon af gilles Big Grin oe meer volk oe beter en uwe polo wrc moet daar zeker bij zijn. Eddy komt ook, dan staan daar twee sprintmonsterdjes. Moet gent paseeren mss kune we samen oprijden Big Grin haha greets


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
.  .  . 
In Eindhoven zijn iedere zondag de winkels in het centrum geopend.

Even een aandachtspuntje voor degenen die de omgeving hier niet goed kennen: om bij de hurksestraat te komen moet je bij Eindhoven de N2 volgen (dus niet de A2). Veel oudere navigatiesystemen kennen de N2 nog niet. Dan bij Veldhoven of Meerhoven eraf. Wanneer je bij Veldhoven (McDonalds) eraf gaat moet je ook even opletten. Hier is ook weer wat veranderd en moet je een stukje omrijden. Je komt dan trouwens een vervelend drempeltje tegen waar je niet te hard overheen moet gaan, omdat je anders je voorbumper best eens lelijk kan beschadigen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
Bij McDonalds kan je er maar aan 1 kant vanaf toch? Alleen als je van noord kant af komt. Je kan ook alleen maar richting het zuiden erop, die andere is afgesloten. Ik weet niet waar de Belgen vandaan komen maar denk van het zuiden, dus afslag Meerhoven dan... Of hebben ze die op- en afrit inmiddels weer geopend? Ben er vorig jaar meerdere malen 'tegenaan' gereden omdat navi me fijn via die oprit richting A2 liet gaan, maar die was dicht.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Heren dit geld voor iedereen.

Om vanuit het noorden of zuiden bij de sligro te komen via de N2 snelweg is dit echt de makkelijkste manier.
De afslag bij mac donalds is wel in beide richtingen open maar is recent heel erg aangepast en zeker niet handig.


Dus vanuit zuiden op de N2 pak je de afrit 31 en ga je beneden bij stoplichten rechts de meerenakkerweg op.
Na 650 meter ga je links dan na 600 meter rechts en dan is de sligro na 300 rechts

Vanuit noorden op de N2 pak je afrit 31 en ga je onderaan links de meerenakkerweg op, dan ook na 700 meter links dan na 600 meter rechts en dan is na 300 meter rechts de sligro

ik kom er dagelijks en sinds de aanpassing bij de mac donalds is het een doolhof en als je goed rijdt dan is het nog eens een stuk om ook.

Er schijnen twee afritten nummer 31 na elkaar te zijn ik zal straks kijken of dat zo is en hoe ik duidelijk aan kan geven welke je moet hebben.

Je moet in iedergeval niet de afrit hebben bij de mac donalds

Hier vanuit zuiden

2015-02-06 08_27_29-Weert naar Sligro Eindhoven - Google Maps.png
hier vanuit noorden

2015-02-06 08_28_10-Best naar Sligro Eindhoven - Google Maps.png
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!