Wie komt ? M&G NL + BE 8 februari Eindhoven

Kom jij naar de M&G 8 Februari ?

  • Ik kom

    Stemmen: 17 70.8%
  • Ik kom niet

    Stemmen: 7 29.2%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een probleem met mijn coming-/leaving home. (Groot licht werkt niet ) en ik denk dat het ligt aan de instellingen van VCDS.
Ik zal de gebruiks en inbouw handleiding meebrengen ,misschien dat jij er uit komt !!







 
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
Ik heb een probleem met mijn coming-/leaving home. (Groot licht werkt niet ) en ik denk dat het ligt aan de instellingen van VCDS.
Ik zal de gebruiks en inbouw handleiding meebrengen ,misschien dat jij er uit komt !!







Wat heb je ingebouwd om leaving home te krijgen?
Of lukt het niet om alleen comming home in te schakelen?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ik heb Windows 7 en een kennis die is wel goed met computers zei dat je de laptop in xp modes moet laten draaien. Zo staat het ook op Internet. Alleen ik weet ook niet of mijn kabel goed is want hij is niet voor de canbus en dat heb ik volgensmij wel dus denk dat ik de verkeerde aangeschaft heb. Maar stond bij de aankoop er niet bij.
Als je canbus hebt dan moet je een hex-can kabel hebben.
Heb je polo 6R?
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1423033349925.jpg
    uploadfromtaptalk1423033349925.jpg
    39.5 KB · Weergaven: 8
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Woefer
Ik kom wel :) Ik heb ook VCDS + kabel maar kort geleden Windows 8.1 op laptop gezet dus moet nog even spelen met de drivers om hem aan de gang te krijgen. Zag op forum dat sommige het wel is gelukt.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
Ik citeer dit even uit het andere topic:

Ik kom uit Eindhoven. Ikea op zondag lijkt mij niet een ideale plaats om te meeten. Staat meestal vol en een ruimte van lege parkeerplaatsen bij elkaar
zijn haast niet te vinden, zeker omdat IKEA de toegankelijkheid per dek afweegt aan de hand van de drukte.

Ik zou De Hurk bedrijventerrein voorstellen. Dit ligt aan de
Hurksestraat. Voor zover ik weet zijn de winkels daar op zondag gesloten, waar je in principe zondagen makkelijk kan meeten. In de buurt van de
mcdonald en tegen de randweg aan.

is een optie om te overwegen. wel even via maps checken of de winkels daadwerkelijk dicht zijn.

NB: flight forum kan, maar idd vaak politie/marechaussee die regelmatig daar een rondje doen.

Is misschien geen slecht idee om hier naar te kijken. In de Hurksestraat hebben we in het begin een Nettorama met een parkeerplaats en wat verderop een Sligro met een iets grotere parkeerplaats. Dat zouden de mogelijkheden zijn. @vikashm wat stel jij voor?


Met betrekking tot VCDS, als er meerdere mensen aanwezig zijn die toevallig hun VCDS kabel mee willen nemen, dan kunnen er mogelijk meerdere mensen geholpen worden. Ik heb namelijk wel het een en ander wat ik ook zou willen aanpassen. Ik zet er graag een milkshake tegenover voor de moeite iig ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric6r en Marco71
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!