Wie kan mijn Helix subwoofer plaatsen tegen vergoeding?

Beste mensen,

Misschien een gekke vraag, maar ik zoek iemand die voor mij een Helix subwoofer kan installeren. Uiteraard tegen een vergoeding. Durf het zelf eigenlijk niet aan. Ben ook niet in het bezit van een dongle.

Hoor graag!
 
Volkswagen  Polo cross 6c  1.2 tsi 140pk 
Ik kan je misschien wel verder helpen, echter zit ik 107km van je vandaan haha weet niet of die 7km extra heel veel uitmaakt voor

Ik kan je misschien wel verder helpen, echter zit ik 107km van je vandaan haha weet niet of die 7km extra heel veel uitmaakt voor je?
Haha dat is geen probleem, zou heel fijn zijn! Welke omgeving is dat als ik vragen mag?
 
Volkswagen  Polo cross 6c  1.2 tsi 140pk 
is toch nog zeker een uur rijden van bij mij uit, inclusief doortocht Westerschelde tunnel.:confused:
Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik dat geen probleem vind. Het gaat me er meer ok dat ik m'n dorpels en alle kunstof delen niet zelf los durf te trekken. Heb wel zo'n set met kunstof tools om dat te doen, maar ben bang dat ik de boel sloop. Het aansluiten lukt wel. Ook denk ik dat ik m'n dashboard kastje los moet halen omdat de radio er niet helemaal uit kan.
 
Volkswagen  Polo cross 6c  1.2 tsi 140pk 
Kunststof delen en dorpels gelijkmatig losmaken beetje per beetje dan lukt dit wel vlotjes. Voor alles is er een eerste keer . Gewoon niet als een gek een ruk aan geven Big Grin
Normaal zou je radio er wel ver genoeg moeten uit kunnen zo dat je de stekkers er wel af krijgt zonder je dashboard kastje te hoeft te verwijderen.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: lauwie911
Kunststof delen en dorpels gelijkmatig losmaken beetje per beetje dan lukt dit wel vlotjes. Voor alles is er een eerste keer . Gewoon niet als een gek een ruk aan geven Big Grin
Normaal zou je radio er wel ver genoeg moeten uit kunnen zo dat je de stekkers er wel af krijgt zonder je dashboard kastje te hoeft te verwijderen.
Dank!

Ik zag wel dat mijn reserveband ruimte een soort piepschuim opvulling heeft met een ander schroefsysteem dan wat je meestal ziet bij polo's, zal zo even een foto maken. Dat foam kan ik er wel uit tillen volgens mij. Maar hoe ik de sub dan vast zet moet ik even bekijken.
 
Volkswagen  Polo cross 6c  1.2 tsi 140pk 
Zoals op de afbeelding te zien is ligt mijn unit onderin, wat het er uit halen moeilijk maakt omdat m'n dashboard kastje in de weg zit.
 

Bijlagen

  • 17008298442551391736663416944864.jpg
    17008298442551391736663416944864.jpg
    1.9 MB · Weergaven: 33
Volkswagen  Polo cross 6c  1.2 tsi 140pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!