wie kan mij vertellen wat dit is?

Op marktplaats intoetsen touch adapter vw
Dan kom je er wel:)


Heb het gevonden. Maar dit is niet wat ik zoek.
Bleutooth heb ik al via mijn radio. Dus eigenlijk kan dat hele ding weg maar dan hou ik gaten in mijn dashboard.
Wil iets een houder maken zodat ik daar mijn telefoon in kan zetten. Denk dat dat de mooiste oplossing is want eigenlijk is het niet nodig.
Of ik moet een andere dashboard plaatsen. Maar dat is niet goedkoop en lastig klusje.
 
Touch adapter is inderdaad de Bluetooth module. Die heb je bij de RNS315 niet meer nodig omdat het bij dit systeem zit ingebouwd. Vandaar ook dat het juist raar is dat de houder nog steeds op het dashboard zit. Ik heb destijds bij de dealer nagevraagd wat een telefoonhouder kost die erop past en die gaf een prijs rond de 150 euro als ik mij niet vergis. Hoe dan ook heb ik gewoon een universele houder gekocht die in het ventilatierooster past, ik zie dat ding al niet meer op het dashboard zitten Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Touch adapter is inderdaad de Bluetooth module. Die heb je bij de RNS315 niet meer nodig omdat het bij dit systeem zit ingebouwd. Vandaar ook dat het juist raar is dat de houder nog steeds op het dashboard zit. Ik heb destijds bij de dealer nagevraagd wat een telefoonhouder kost die erop past en die gaf een prijs rond de 150 euro als ik mij niet vergis. Hoe dan ook heb ik gewoon een universele houder gekocht die in het ventilatierooster past, ik zie dat ding al niet meer op het dashboard zitten Stick Out Tongue

Was dan een universele telefoonhouder of voor een bepaald merk telefoon? En heb je gezien hoe het eruit ziet?
Heb proberen te zoeken naar een voorbeeld maar kan niks vinden.
 
Vandaag de verkoper aan de telefoon gehad. Heb verteld dat ik het jammer vindt dat de houder erin zit terwijl het niet nodig is.
Hij gaat met de werkplaats overleggen wat de mogelijkheden zijn. Om iets anders ervan te maken bijvoorbeeld telefoonhouder.
Iemand nog suggesties wat ik kan voorstellen? Behalve dan een andere dashboard.
 
Jammer dat de afbeelding in het eerste bericht niet meer werkt. :(

Raar dat de foto niet meer werkt. Hoe dit kan weet ik ook niet.
Hier nog een keer de foto.

io3i.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!