wie kan mij vertellen wat dit is?

Heb vandaag mijn Polo opgehaald.

Zag het volgende er in zitten

agf6.jpg




Het gaat om het ding wat naast de radio zit. Het lijkt op een telefoon houder maar dat is er niet. De verkoper vertelde dat dit voor de bleutooth verbinding is.
Het lijkt mij stug dat zo voor de bleutooth zo groot moet zijn.
Heb het ook niet zien zitten bij de aankoop van de auto.

Wie oh wie kan mij vertellen wat dit is?
 
is het toevallig een RNS315?
maar ik heb er al meer over gehoord. dit hoort bij een bepaalt paket van VW en daarom zit het er in.
heb je hem dus inderdaad niet meer nodig... maar er is vast iemand hier die je dit kan vertellen.

Het is inderdaad een RNS315. Jammer dat ze had dan niet eruit laten. Iemand die mij kan vertellen bij welk pakket dit hoort en of dit nog te verwijderen is zonder dat je iets ziet?
 
Ik denk zelf dat je hem wel kunt verwijderen maar dat je altijd gaten in je dashbord ziet/houd.
of je moet het weer mooi kunnen afwerken met een dopje.
maar er zijn ook mensen hier op het forum die van deze pukkel een telefoonhouder hebben gemaakt;)

Dat is ook een idee. Heb jij enig idee wie dit gedaan heeft zodat ik kan afkijken hoe die gene het gedaan heeft?
Of kan iemand mij vertellen hoe je dit kan doen?
 
Inderdaad de rns315 heeft ingebouwde Bluetooth maat de adapter wordt standaard gemonteerd bij de optie telefoon voorbereiding. Heb hem er zelf helaas ook inzitten.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Het steuntje op het dashboard behoort inderdaad bij het executive plus pakket (dus met de RNS315 navigatie). Bij mijn nieuwe polo 6r R-line had ik dit pakket ook besteld. Nadat ik bij de dealer was geweest om alles nog een keer door te nemen en aangaf dat ik dat lelijke steuntje niet op het dashboard wilde hebben gaf de dealer aan dat dit bij het executive plus pakket hoorde. Vervolgens heb ik dus het executive plus pakket laten vervallen en gekozen voor het executive pakket zonder de RNS315 maar met de standaard radio en hebben ze nadien de RNS315 ingebouwd zodat dat lelijk steuntje niet op het dashboard zat. Als je dit steuntje verwijderd blijf je dus met gaten in het dashboard zitten wat zonde is.
 
Klopt inderdaad. Probleem bij de BlueGT was helaas als ik het executive plus pakket liet vervallen ik volgens mij geen multifunctioneel stuurwiel kon kiezen, en dat was wel echt een must voor me. Anders had ik ook voor een dergelijke oplossing gekozen. Eerlijk gezegd zie ik het ding al niet meer zitten maar het is wel jammer dat er zo'n loos geval aan je dashboard hangt.

Overigens kan je op deze houder nog wel een (universele) telefoonhouder kopen van VW. Ik vond ze echter alleen tussen de 150 en 200 euro en dat staat niet in verhouding tot een 30 euro houder van TomTom die gewoon in het ventilatierooster kan, op een iets betere hoogte en dichter bij het stuur.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Heb vandaag mijn Polo opgehaald.

Zag het volgende er in zitten

agf6.jpg




Het gaat om het ding wat naast de radio zit. Het lijkt op een telefoon houder maar dat is er niet. De verkoper vertelde dat dit voor de bleutooth verbinding is.
Het lijkt mij stug dat zo voor de bleutooth zo groot moet zijn.
Heb het ook niet zien zitten bij de aankoop van de auto.

Wie oh wie kan mij vertellen wat dit is?

Belachelijk eigenlijk maar aan de andere kant ook kostenbesparing voor VW. Mijn buurjongen had zijn polo total loss gereden.
Toen heb ik gelijk dat bluetooth ding uit zijn auto gehaald en bij mij in het dashboard geschoven. Zijn idd 2 knoppen je kunt er vw service mee bellen en bt instellen geloof ik. Totaal nutteloos dus
 
Klopt inderdaad. Probleem bij de BlueGT was helaas als ik het executive plus pakket liet vervallen ik volgens mij geen multifunctioneel stuurwiel kon kiezen, en dat was wel echt een must voor me. Anders had ik ook voor een dergelijke oplossing gekozen. Eerlijk gezegd zie ik het ding al niet meer zitten maar het is wel jammer dat er zo'n loos geval aan je dashboard hangt.

Overigens kan je op deze houder nog wel een (universele) telefoonhouder kopen van VW. Ik vond ze echter alleen tussen de 150 en 200 euro en dat staat niet in verhouding tot een 30 euro houder van TomTom die gewoon in het ventilatierooster kan, op een iets betere hoogte en dichter bij het stuur.


150 a 200 euro vindt ik te veel voor een telefoonhouder. Maar eens kijken wat ik anders gaat doen.
Vindt het alleen jammer van vw als zo ding niet nodig is monteer het dan niet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!